Aviseringar
Rensa alla

Siesta festivalen, hurvadet?


Ämnesstartare

Hej,
Jag undrar om det finns några här som var på siesta i hässleholm?
Hur är det där? Stökigt? riktigt kul? Bästa musiken? Eller kanske den bästa festivalen av alla?

Kul att veta!

Skriv...[party]


   
Citera

årets var asnice! sjukt jobbigt att det var så långt mellan festivalområdet och campingen dock, annars var det hur nice som helst, jag är supernöjd. goa band för en så pass "enkel" festival, jag menar alla dagar kostade typ 900 pix med camping. så det var absolut värt det, underbar start på sommaren 😀


   
SvaraCitera

Pallade inte dra dit(bodde 20min ifrån)[party] Men nästa år kanske [party]


   
SvaraCitera

Netherlick:

Pallade inte dra dit(bodde 20min ifrån)

var bor du då? 😀


   
SvaraCitera

puckoboll:

var bor du då? 😀

Bodde i Bjärnum flyttade precis 50mil därifrån, har mycket kompisar där så kan alltid dra dit om jag känner för det[cool]


   
SvaraCitera

Det var fantastiskt bra arrangerat, bara synd att vårt camp fick byta namn från Camp Helt Okej till Camp Razzia eller Camp Knarkbust efter fredagen. Att dom där poliserna alltid ska ge sig på oss hipsters, ser det ut som att jag säljer droger eller?

Banden var nog bäst hittils också, och vädret var rätt schysst. Siesta känns som en riktig festival nu, inte bara något man drar till för att man bor i staden det hålls i.

Men emmaboda är fortfarande mycket bättre. De som inte köpt biljett ännu borde ta och spontanåka dit nästa vecka.

Netherlick:

Bodde i Bjärnum flyttade precis 50mil därifrån, har mycket kompisar där så kan alltid dra dit om jag känner för det

Då vet du vem jag är eftersom att jag är gammal vittsjöbo [zzz]


   
SvaraCitera

Mawns:

Då vet du vem jag är eftersom att jag är gammal vittsjöbo [zzz]

läskigt juh![surprised] Btw allas intryck av vittsjö är fjortis by, förstår varför du flyttade[wink] Nedå[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom flesta verkar ju gilla den.

Så jag får väll dra dit nästa år,


   
SvaraCitera

Netherlick:

btw allas intryck av vittsjö är fjortis by

Till skillnad från Bjärnum då menar du? [wink] Men nej, när jag och mina kompisar flyttade från byn så försvann allt bra för den, resten är bara skräp. Till exempel så är det nuförtiden lika mycket moppepojkar i vittsjö som det var i bjärnum på min tid. Jäkla pack är vad dom är.


   
SvaraCitera

Mawns:

Till skillnad från Bjärnum då menar du? [wink]

haha

Mawns:

lika mycket moppepojkar i vittsjö som det var i bjärnum på min tid. Jäkla pack är vad dom är.

Känner till 1 sånt i Bjärnum dom är ute hela nätterna och gör ingenting på deras "coola" mopeder[wink] haha

Mawns:

Jäkla

Mawns:

pack

Mawns:

pack

Mawns:

pack

Mawns:

dom är

[cool]


   
SvaraCitera

det var sexigt


   
SvaraCitera

Mawns:

Att dom där poliserna alltid ska ge sig på oss hipsters, ser det ut som att jag säljer droger eller?

haha, det och avståndet mellan campingen o festivalområdet var nog det enda minuset. jäkla snutar, tog min sprit!!!


   
SvaraCitera