Aviseringar
Rensa alla

signaturerna?


Ämnesstartare

NEMO:

jag uppfattar följande som stötande

NEMO:

"Du suger bra med en kniv mot din hals."

Gryphon:

Har fet sign.

Gryphon. [love]


   
SvaraCitera

NEMO:

"Du suger bra med en kniv mot din hals."

Det är inget fel på min signatur. Sluta gnälla, tönt.

DeathOrGlory:

Gryphon.[love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexander Danling:

Då får du anmäla personen i fråga då. Det gör du genom att besöka användarens sida och klicka på

okej men osm att det hjälper, personerna har ju fortf sina signaturer kvar och nu har du ju antagligen sett dem. du tycker alltså inte att de är stötande?


   
SvaraCitera

NEMO:

okej men osm att det hjälper, personerna har ju fortf sina signaturer kvar och nu har du ju antagligen sett dem. du tycker alltså inte att de är stötande?

Nej jag har inte sett dom. Peka gärna ut dom så ska jag ta mig en titt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

ska vara en positiv upplevelse för alla våra besökare.

Alla tycker ju olika. Gissar på att många hatar din avatar och ser den som en negativ sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexander Danling:

Nej jag har inte sett dom. Peka gärna ut dom så ska jag ta mig en titt.

han har skrivit i tråden... men ok, citerar:

Gryphon:

Du suger bra med en kniv mot din hals.

DeathOrGlory:

Alla tycker ju olika. Gissar på att många hatar din avatar och ser den som en negativ sak.

gissar jag med men det är en helt annan sak. pinsamt att du ens tog upp det. har vi ingen yttrandefrihet? jag kanske tycker om blondinbella? ska jag inte få ha henne som avtar då? jo just det. anars kan jag ju säg till nånn som har carola eller beatlers eller ngt som avatar att jag uppfattar det som stötande. d funkar inte. däremot går dessa signaturerna mot UM's regeler.


   
SvaraCitera
Hando

Ta upp det med de personerna då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

har vi ingen yttrandefrihet?

Precis därför folk får välja sina egna signaturer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Precis därför folk får välja sina egna signaturer.

Är du efter? Det finns regler på sajten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

han har skrivit i tråden... men ok, citerar:

Skriv inte i tråden, anmäl personen istället och skriv i anmälan attt det gäller personens signatur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt blondinbella trolleri gör um till en negativ upplevelse för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Är du efter? Det finns regler på sajten.

Nej men du verkar vara det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

Ditt blondinbella trolleri gör um till en negativ upplevelse för mig.

jag visste att folk skulle påpeka det men det är bara pinsamt då grova texter och att jag gillar blondinbella är så otroligt olika saker. TÄNK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

jag visste att folk skulle påpeka det men det är bara pinsamt då grova texter och att jag gillar blondinbella är så otroligt olika saker. TÄNK

men båda är negativa upplevelser och det är det som allt gällde[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

Skriv inte i tråden, anmäl personen istället och skriv i anmälan attt det gäller personens signatur.

men vad är dte med er? personen har skrivit i tråden, räcker inte det? ni ser vem det är osv men ni gör ingenting, vad skulle det då hjälpa om man anmälde personen? ni har ju redan fått reda på problemet.

sure, jag ska anmäla de andra vars signaturer är stötande. men jag kommer inte ihåg deras namn nu. men faktum står kvar, ni ser gryphons signatur tex men ni gör inget, så varför ska man då anmäla när man ändå vet att inget händer för att ni amins och mods uppenbarligen inte står för d regler som finns.

dessutom är väl detta ett misstag av er också först och främst? har ni inga som håller koll på signaturerna? det ska väl inte ens behöva vara så att andra ska behöva anmäla? man ska väl kunna surfa på sajten utan att uppfatta saker som stötande? det är väl målet?

men här är det viktigare för er att vara tjurskalliga än att faktiskt upprätthålla reglerna.


   
SvaraCitera