Aviseringar
Rensa alla

Signaturfältet är för kort


Ämnesstartare

Under lång tid jag irriterat mig på att signatursspalten på sidan är så kort. 125 bokstäver fick jag ihop det till, så mycket får plats sammanlagt i fältet totalt. Hur ska jag kunna länka De geer, strindberg eller nietsche när det alla gånger inte ens går att få in en normallång mening?
På andra forum jag kikat in på kan man förutom dom långa citaten också klistra in bilder och ha url:er uppe.

Har svårt att tro att jag är den enda som irriterat mig på detta. Så, finns det en anledning till att man inte har utvecklat den eller? Borde inte vara något svårt egentligen tycker jag.

Lägger upp en poll också, rösta seriöst nu för helvete
[crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Miljötalibanen:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

har inte behov av det + kollar aldrig på andras ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljötalibanen:

å, finns det en anledning till att man inte har utvecklat den eller?

Se det som ett tecken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljötalibanen:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

det blir plottrigt, fult och jobbigt när forum tillåter långa signaturer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljötalibanen:

Så, finns det en anledning till att man inte har utvecklat den eller? Borde inte vara något svårt egentligen tycker jag.

Självklart vore det enkelt att låta folk ha vad de vill. Problemet är att folk är idioter som fyller upp signaturerna med trams istället för att hålla dem korta, som de ska vara.

125 tecken räcker gott och väl.

Miljötalibanen:

niertsche

Lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Självklart vore det enkelt att låta folk ha vad de vill. Problemet är att folk är idioter som fyller upp signaturerna med trams istället för att hålla dem korta, som de ska vara.

Visst finns det en risk att det kan bli för plottrigt. kanske i kombination med att man kunde ha en av/på funktion också om man inte står ut med det.

Sedan förstår jag inte hur någon, på fullaste allvar kan påstå att 125 tecken är nog. Kanske efter att man anpassat sig efter det under flera års tid, men annars inte. Knappt en mening säger, det är vad som får plats.

Signaturen finns som ett sätt att meddela, informera eller låta andra medlemmar bilda uppfattningar om en. Ska man citera en valfri filosof med undertecken så behöver man det åtminstone det dubbla.

respons:

Lol.

stora fingrar, lätt hänt. [cute]


   
SvaraCitera
KSENIA

SVARAR NEJ PÅ DETTA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljötalibanen:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Eftersom du vill ha det. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Exner

Miljötalibanen:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Jag är inte arg, ...


   
SvaraCitera

För alla noobs: den var längre förr, varpå den kortades p.g.a. anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är för kort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

För alla noobs: den var längre förr, varpå den kortades p.g.a. anledning.

Har för mig att jag var delaktig i det, om man hade t.ex. «AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA​​AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" som signatur så blev sidan alldeles mongo, gjorde en tråd som uppmärksammade det.

Kom in på msn snabbt! [cute]


   
SvaraCitera

Roll on:

Kom in på msn snabbt!

Kommer in på MSN snabbt.


   
SvaraCitera

Miljötalibanen:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Miljötalibanen:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

[crazy]

Miljötalibanen:

nietsche

lol


   
SvaraCitera