Aviseringar
Rensa alla

Silver Ring


Ämnesstartare

En Gång Fick Jag En Silver Ring Som Min Mamma Har Köpt På Rea Och Jag Satte Den I Mitt Päl HalsBand Som Jag Fick Av Min Kompis Och Jag La Mig På En Brygga Och Kollade I Vattnet Med Min Kompis Som Jag Fick HalsBandet Av Men Hon Var Inte Där Men Min Andra Kompis Var Där Och Då Fastnade HalsBandet I Mellan Brygg Bräderna När Jag Skulle Resa Upp Mig Och Då Gick HalsBandet Sönder Och Ramlade Alla Pälor Ner I Skön Det Var Plast Pälor Och Silver Ringen Som Var Äckta Silver Ramlade Också Ner I Vattnet På Skö Bottnet.


   
Citera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

Mina ögon brinner.


   
SvaraCitera

Kram Till Dig För Denna Historie O För Ringen Som E I Hafs Botten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det Går Lång Samt Med Sån Här Text


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också berätta.
När jag gick i trean så fick jag megafina byxor av mormor och morfar. Det var ett par mörkblå jeans med vitt snirkligt mönster längs sömmarna. Utsvängda såklart, som det skulle vara då.
Jag längtade så det sved i huvudet efter att få visa upp dessa byxor i skolan och när vardagen äntligen kom var jag så upphetsad att jag inte kunde sluta hoppaskuttaskrika.
Stolt och märkvärdig svassade jag runt på skolgården under rasterna och gav menande blickar till avundsjuka(...) kamrater.
Strax efter lunch när jag som bäst höll på att smeka över det sträva tyget på jeansen och beundra mässingsknappen med hjärtformer ringde skolklockan in för lektion.
Som de flesta barn hade jag mycket spring i benen och rusade därför mot ytterdörren.
Det var grusig asfalt under mina fötter, jag snubblade, föll och landade på knän och händer.
Byxor och hud slets upp mot det grova underlaget, och sen var den dagen förstörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunde inte låta bli. Förlåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra Histora Som Var Bra Krasch Som Inte Var Dålig


   
SvaraCitera