Aviseringar
Rensa alla

silverschampo


Ämnesstartare

Var hos frisören igår och hon sa att jag måste använda silverschampo, och såklart glömde jag att fråga vart man köper det. Så, vart köper man det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Finns på maxi ica här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Finns på maxi ica här

Okej, tack! Har bara kollat på en affär och där hade dom det inte [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Okej, tack! Har bara kollat på en affär och där hade dom det inte

[smile] vsg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hos frisörer [cute] Matrix är bra som fan och kostar mellan 150 och 200. Silverschampo [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det?


   
SvaraCitera

sculptura:

Vad är det?

Ett slags schampoo som avlägsnar gula toner från blekt hår.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Lånar tråden lite [cute]

Vissa säger att silverschampoo får lukrar upp lite av färgen på färgat hår alltså så lite av färgen försvinner, stämmer det?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Vissa säger att silverschampoo får lukrar upp lite av färgen på färgat hår alltså så lite av färgen försvinner, stämmer det?[rolleyes]

Har du använt det nån gång borde du veta att det känns lite som att baka in svinto i håret... Och ja, såvida du inte har lila hår så tar det nog bort lite av färgen, med tanke på att det är det som är syftet.


   
SvaraCitera
Jeay_L

standby:

Och ja, såvida du inte har lila hår så tar det nog bort lite av färgen, med tanke på att det är det som är syftet.

Snarare mörkt rödbrunt (blond naturligt med röda pigment) vill inte bli blond igen, bara ha lite ljusare så jag kan färga håret en annan rödbrun ton ^^

Annars så fungerar ju faktiskt solen fint som blekning, testade avfärga en gång och mitt hår typ dog efter det! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera