Aviseringar
Rensa alla

Simhud och mindre hår


Med tanke på hur fort människohud totalt förstörs i vatten så är det osannolikt att vi snart skulle spendera sörre delen av vår tid i vatten.


   
SvaraCitera

Starkill91 :

Trans-humanism.
Teknologin förslavar mänskligheten  :/
Där med människan kommer förlora sig själv. 

de där låter ju nästan som dravel


   
SvaraCitera

Nasty med simhud. Mindre hår vore däremot ganska soft. 


   
SvaraCitera

Armagedon:
Nasty med simhud. Mindre hår vore däremot ganska soft. 

vrf har du så mkt om du inte gillar d då?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vrf har du så mkt om du inte gillar d då?

Man kan inte gilla allt.


   
SvaraCitera

Jag känner en tjej som har en liten flicka. Hon är väl tre och ett halvt år i dag och hon har badat ungen i ett välfyllt badkar sedan hon var bara någon vecka gammal och hon kan vara under vatten och simmar själv utan problem. 


   
SvaraCitera

piraten:
Jag känner en tjej som har en liten flicka. Hon är väl tre och ett halvt år i dag och hon har badat ungen i ett välfyllt badkar sedan hon var bara någon vecka gammal och hon kan vara under vatten och simmar själv utan problem. 

Om hon i princip har vuxit upp i badkaret, då är det kanske inte konstigt att hon simmar bra osv. Men hon har ju inte för den sakens skull utvecklat gälar.


   
SvaraCitera
mens
 mens

spädbarn kan hålla andan och simma runt men det tappar de ju sedan


   
SvaraCitera

mens:
spädbarn kan hålla andan och simma runt men det tappar de ju sedan

*ingen vuxen som slänger dem i poolen


   
SvaraCitera
mens
 mens

Istechetvåpunktnoll:

*ingen vuxen som slänger dem i poolen

kallas babysim faktist


   
SvaraCitera

Armagedon: Om hon i princip har vuxit upp i badkaret, då är det kanske inte konstigt att hon simmar bra osv.

Personligen tror jag det är väldigt bra att barn från tidig ålder får vänja sig vid vatten och lära sig simma.

Armagedon: Men hon har ju inte för den sakens skull utvecklat gälar.

Nej, några gälar kan jag garantera dig att inte flickan har. Däremot har hon lärt sig att inte andas under vatten, att stänga till näsan så att inte vatten tränger in den vägen samt att inte få kallsupar. Samt naturligtvis att hon kunde simma, eller snarare plaska, så hon inte sjönk redan vid några månaders ålder.

Btw, hennes mamma är tävlingssimmare!


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

de där låter ju nästan som dravel

Ska vi slå vad? 


   
SvaraCitera

Starkill91 :

Ska vi slå vad? 

du kan slå så mycket vad du bara vill


   
SvaraCitera