Aviseringar
Rensa alla

Simon Lingmerth, the groovy guy


Ämnesstartare

Fatta vad musik sverige tappar på att inte Simon kom vidare. Han är funken och soulen som behövs!

Less rockin', more lovin' and funk'n' (ska försöka komma på en bättre[blush])

http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1836426


   
Citera
Ämnesetiketter

bara för att han inte är med i idol längre betyder det inte att han är körd inom branschen, eller


   
SvaraCitera

Han har en superskön personlighet framförallt! Diggade honom rätt mycket. Rösten vet jag dock inte om jag gillar lika mycket, även om den inte är dålig.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

bara för att han inte är med i idol längre betyder det inte att han är körd inom branschen, eller

Hallå! Idol är allt! [crazy]
Hängeruintemeeller?


   
SvaraCitera

Myksa:

Hallå! Idol är allt!

ne du har fel!!! Dold text: [crazy]


   
SvaraCitera

Gillade honom också. [sad]


   
SvaraCitera

ah han var bra


   
SvaraCitera

Han var jättecool och jättebra ju, fattar inte varför han inte gick vidare. Fast kanske lika bra ändå, hoppas han klarar att bli känd själv utan idol.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Fatta vad musik sverige tappar på att inte Simon kom vidare. Han är funken och soulen som behövs!

Har han nån talang i riktig artistklass kommer vi säkert höra mer av honom så det är ingen förlust, men personligen tycker jag ingen i årets Idol har nån "starpower" och jag tror ingen av dem kommer kunna försörja sig som artist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe94:

Har han nån talang i riktig artistklass kommer vi säkert höra mer av honom så det är ingen förlust, men personligen tycker jag ingen i årets Idol har nån "starpower" och jag tror ingen av dem kommer kunna försörja sig som artist.

Absolut ingen?... [ops]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Absolut ingen?...

Hur många från Idol kan leva på sin musik idag? Danny kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe94:

Hur många från Idol kan leva på sin musik idag? Danny kanske?

Inte för att idol är världens bästa institution, men visst fan har dom lyckats producera professionella musiker.

Fäll ner pungen o land du


   
SvaraCitera