Aviseringar
Rensa alla

SIMS 2 problem med installation


Ämnesstartare

lemuu:

hur jag fick det kan jag säga i pm istället för här

Haha [wink] okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigcheers]


   
SvaraCitera

ingen som vet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du alla drivrutiner ? prova köra I Xp Mode


   
SvaraCitera

har haft samma problem fast inte på laptop då, men det finns andra sätt att installera, jag sökte runt på eagames och sånt och hittade andra sätt, dock pallade jag aldrig fixa det så jag installerade det på en annan data


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maxat:

Jag försöker installera på min dator, men det går inte. Är det inte kompatiblet med Vista?

Några felmeddelanden då du försöker starta spelet?

lemuu:

där

Bifogade bilder

Så där brukar det se ut om spelet försöker kontrollera om CD-skivan är äkta men skivan inte passerar kontrollen. Ifall skivan kopierats av en äkta skiva så kanske brännprogrammet inte klarar av att göra en exakt kopia av skivan på grund av att skivan är kopieringsskyddad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

believeroflight:

Så där brukar det se ut om spelet försöker kontrollera om CD-skivan är äkta men skivan inte passerar kontrollen. Ifall skivan kopierats av en äkta skiva så kanske brännprogrammet inte klarar av att göra en exakt kopia av skivan på grund av att skivan är kopieringsskyddad.

hmmm okej


   
SvaraCitera

Jag installerade det på min laptop, funkade skitbra tills man kom in och skulle börja spela, då vart typ färgerna konstiga och sen vart det rött/blått över hela skärmen, Men det gick i alla fall att installera. Men Livets historier är ju laptop vänligt. Men är det samma sak? [cute]


   
SvaraCitera

Spelade The Sims 2 på min Vista home premium för ett tag sedan.
Det funkade fint.

Testa att högerklicka på ikonen och välj att köra programmet som administratör.

Brukar funka med mina Silent Hill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svaren.
Inget fungerade så jag gjorde en total ominstallation av datorn, nu fungerar spelet igen.

Fattar inte vad som var fel, fick bara upp ett fett rött kryss. Men som sagt; nu fungerar det. [cool]

.

.

(nej du, "cannabis", som trodde det var nedladdat, det var/är som jag skrev ovan ett helt vanligt originalspel, köpt nytt, med serienummer så vad finns det att veta, förutom att installera det? Tycker du är ful som tror sånt om andra. Du vet; man dömer andra efter sig själv!)

cannabis:

De är säkert nedladdat och hon inte vet hur man skall göra sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maxat:

Tycker du är ful som tror sånt om andra.

Jag vet att de fnns många i denna tråden som har laddat ner.
Och inget jag bara antar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera