Aviseringar
Rensa alla

Sims 2 vägrar funka


Ämnesstartare

Hej. Behöver hjälp med mitt Sims 2. Har haft inne datan för rensning och så, efter det ville inte spelet funka. Lämnade in en gång till och bytte grafikkort och minne, men så fort jag startar spelet så blir det svart också kommer det ett sånt här ljud som brukar komma när något inte funkar eller är fel. En vän till mig sa att det kan vara att man behöver ladda ner ett visst program, men vet inte vilket.
Är det någon som vet vad felet är och kan hjälpa mig ?
Och juste - det är inte fel på skivan för jag har alla simsen och inget vill funka även fast jag avinstallerar de andra.
Tacksam för snabb hjälp 🙂


   
Citera

Någontig har väl gått sönder. Det brukar bli svart/spelet stängs av när datorn inte klarar av spelet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Någontig har väl gått sönder. Det brukar bli svart/spelet stängs av när datorn inte klarar av spelet...

mjo, det är ju bara det att det alltid funkat innan och nu har vi ändå bytt saker och haft inne hos "datanisse"


   
SvaraCitera

YbegaBK:

mjo, det är ju bara det att det alltid funkat innan och nu har vi ändå bytt saker och haft inne hos "datanisse"

Bytt saker säger du?
Det låter som att de kanske bytt ut mot delar som inte klarar The sims 2 i datorn... äh, vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Bytt saker säger du?
Det låter som att de kanske bytt ut mot delar som inte klarar The sims 2 i datorn... äh, vet inte.

nja, han har fixat den så att den ska klara sims.. men aa får testa lite.. tack iaf 😀


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera