Aviseringar
Rensa alla

sims 3, lite hjälp?


Ämnesstartare

Har två simmar som "är på G". De har till och med en unge tillsammans men det kommer inte upp några alternativ som "bli tillsammans" eller "fria" eller nåt. Jätteirriterande, jag vill att dom ska gifta sig =( hur gör man?


   
Citera
Ämnesstartare

Om den datorstyrda simmen är från the neighbothood och han/hon redan har en partner går det inte. Jag vet att en jag flirtade till mig hade tre ungar hemma. Jag flyttade in med alla ungar och tog död på dom. Orka dom liksom. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha xD Nej den har inte någon partner, dom är i samma familj redan. Jag har en liten gravplats på tomten men dom är så jävla jobbiga när dom vaknar upp mit i natten och ska hoppa in i soffor och laga mat :/


   
SvaraCitera

åh, jag hade samma problem! Såhär gjorde jag:

Var på som FAN med din sim på den andra, till den andra tycker du är OEMOTSTÅNDLIG typ. Då brukar det gå att övertala dem till det mesta. Men för att komma dit måste du ju flörta och massera och gud vet allt.


   
SvaraCitera

du har gett dem fel egenskaper .. ÄGD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaddå fel egenskaper? :'( Alltså, alternativen kommer inte ens upp. Det är inte så att de tackar nej..


   
SvaraCitera

WTF_x:

alternativen kommer inte ens upp

Du är så casual att du inte ens kan klara The Sims... Trodde inte det var möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

Var på som FAN med din sim på den andra, till den andra tycker du är OEMOTSTÅNDLIG

Got that right


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera