Aviseringar
Rensa alla

Sims dator


Ämnesstartare

Hej ska köpa en ny data och vill kunna spela the sims med bra grafik, snabb hastighet, inget lagg bara sjukt bra helt enekelt någon som vet någon dator som de funkar schysst på? funderar på HP Pavilion Slimline ( http://www.netonnet.se/index.asp?iid=145430) men vet ej om den e bra eller inte någon som vet snälla hjälp mig!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Wow, ska du köpa en dator för att kunna spela the sims?
The Sims 3 ska komma ut i vår har jag för mig. Jag har inte koll på vilka systemkrav det kräver.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

The Sims 3 ska komma ut i vår har jag för mig.

Yes. Någon gång i februari.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

vilka systemkrav det kräver.

vilka systemspecifikationer det kräver

eller

vilka systemkrav det har

(har inget att görA,,,,,[ops])

kram


   
SvaraCitera

Om du ska köra The Sims 3 så rekommenderar jag inte den datorn.
Den du kollar på har ett GeForce 9300 GE med 256MB och en processor på 2.3 GHz.

Tror du behöver åtminstonne 8800-grafikkort. och en 3.0 ghz för att kunna köra det på bra upplösning och maximalt med fraps.

Det du ska leta efter är en bättre speldator - och ingen slimmad extra liten.

Men om du ska använda den till The Sims 2 så funkar den finfint på max upplösning utan lagg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag ska ju bara ha sims 2 skiter i sims 3 verkar trist. vad menar du med max upplösning? okej härligt att den funkar bra för det:)


   
SvaraCitera

sims 2 kan du spela med bra flöde på nästan vilken dator som helst som säljs ny i butik nu 😛 men mitt tips är att satsa för framtiden 😛


   
SvaraCitera

Håller med Limefruit.
Satsa för framtiden. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men varför liksom sims 3 verkar suga vill inte och kommer inte vilja ha det punkt slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sims:

men varför liksom sims 3 verkar suga vill inte och kommer inte vilja ha det punkt slut.

Du kanske ångrar dig ? X)


   
SvaraCitera

Ett "datanisse" fixade lämpliga grafikkort och sånt på min data när den var inlämnad ett tag, för att jag skulle kunna spela sims utan problem på den, det blev skitbra med grafiken och allt, men nu går det dock inte installera spelet efter att jag rensade ut med bilder och skit :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men om jag ångrar mig ber jag bara pappa köpa en ny data så e de problemet löst, allt jag ville veta var bara om den där hp datan var någe bra:) vilket jag fick svar på.):) ( mkt tacksam för)


   
SvaraCitera

"Pappa betalar"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera