Aviseringar
Rensa alla

singel efter ett och ett halvt år...


bcsc
 bcsc
Ämnesstartare

Hej blev nyss singel efter ett och ett halvt år och vet inte riktigt vad jag ska göra... känner att jag inte klarar av att vara singel men jag vill inte heller verka eller vara desperat... Jag har ingen speciell fråga utan jag behövde bara skriva av mig lite.. [smile]


   
Citera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

kmr kännas jobbigt de första veckorna sen är du över skiten = )


   
SvaraCitera

Det är ju massa fördelar med att va singel

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Va mycket med vänner/gott sällskap


   
SvaraCitera

bcsc:

känner att jag inte klarar av att vara singel

Gör du visst.


   
SvaraCitera

Se det som en chans att lära dig att vara bekväm med endast dig själv som sällskap, och även att skapa ett förtroende för att du kan stå på egna ben och möta alla svårigheter som kan uppstå, utan att alltid ha någon att luta dig mot. Osv.


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc
Ämnesstartare

aa Det har ni alla rätt i [bigsmile] thanks


   
SvaraCitera

Att vara i en relation är inget vi föddes med.. vi har alla levt utan det ett tag och nog fan kan vi göra det igen! 😛 Men alltid som svårast när det slutar tvärt efter ett tag..

PS. Hrmf. Lät som att jag var singel, men icke!!


   
SvaraCitera

Werjevir:

Det är ju massa fördelar med att va singel

vadå

ont: jobbigt men dom säger att d går över


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Gör du visst.

Haha mannen, hur vet du det då?


   
SvaraCitera

Johansson:

Haha mannen, hur vet du det då?

De är la knappast så att hon dör av att bli singel eller?


   
SvaraCitera

LillaBob:

De är la knappast så att hon dör av att bli singel eller?

Nejdå det fattar jag väl och tur är ju det!
Men det lätt bara så kul och bestämt. Haha, bara det ju [smile]


   
SvaraCitera

skriv blogginlägg istället


   
SvaraCitera

Johansson:

Haha mannen, hur vet du det då?

Ett förhållande är inte nödvändigt för varken den psykiska eller den fysiska hälsan. Att säga att man "behöver" vara tillsammans med någon är ungefär lika korkat som att säga att man "behöver" nikotin. Visst, förhållanden har positiva effekter till skillnad från nikotin men de är ungefär lika nödvändiga och att säga att man behöver det ena eller andra är bara bakvänt.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Visst, förhållanden har positiva effekter till skillnad från nikotin men de är ungefär lika nödvändiga och att säga att man behöver det ena eller andra är bara bakvänt.

Jahaa ja men då hänger jag med hur du fattar!! Klart man klarar sig utan någon. Men det kan bli lättare om man har någon?


   
SvaraCitera