Aviseringar
Rensa alla

Singel.... FRUSTRERANDE!


Ämnesstartare

Observera att jag absolut inte är en sån där tjej som tror att livet suger bara för att man är singel, men ibland känner jag att livet är lite... hm. Tråkigt!

Jag är 17, right? Visserligen kysst, men inte mer än så, och det känns lite som om man är efter i det sociala systemet. De flesta av mina kompisar är... ska man säga "rutinerade"? Ännu fler av dem har en pojkvän/flickvän. Känner mig lite utanför lixom! XD

Det är svårt för mig att träffa killar. Så för någon annan?
Lixom, jag är inte typ som vill går ut och festa. Jag sitter hällre hemma eller umgås med vänner. Dessutom bor jag i en ganska liten stad där alla känner till andra.
Har precis försökt mig på internätt-dejtning, men det gick inte så bra. (Asså inget fel med internett-biten, men jag gillade honom inte så mycket i värkligheten) Hade väl tänkt fortsätta "smyg-leta" men orka skriva "SINGEL! KOM OCH TA!"?

Hursom helst, nog med babbel. Jag vet att det finns flera som jag därute, så skriv gärna något uppmuntrande. 🙂


   
Citera

Wotcher:

internätt-dejtning

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte svårt för tjejer att få pojkvänner, ha någon bild på dig själv bara


   
SvaraCitera

Funderat på att lära dig stava bättre? En fråga bara...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Wotcher: internätt-dejtning

Sorry. Stavfel 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själasvälten:

Funderat på att lära dig stava bättre? En fråga bara...

äsch, no need to be rude. Jag skriver för fort bara. Sedan så skiter jag i att dubbelkolla XD


   
SvaraCitera

HAHA, kom ner till Göteborg och åk till Torslanda där finns ton med oskuldsfulla pojkar som gör vad som helst för att få flickvän[crazy]


   
SvaraCitera

Samma situation här, inte hjälper det heller att så många ungdomar nuförtiden är besatta i alkohol och festa.


   
SvaraCitera

RawBlue:

Samma situation här, inte hjälper det heller att så många ungdomar nuförtiden är besatta i alkohol och festa.

Där satt den,precis så känner jag med...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whoa, precis som jag. Inte så mycket för det där bröla, supa och gapa. Även om alla inte festar så, så gör alla mina polare det och det gör inte saken bättre att man inte gillar att dricka sig full.

Jag har heller inte någon pojkvän and never had, men mina kompisar har ju allt det där och mer där till so I know how you're feeling. Jobbigt när man frågar "SKA VI LEKA?!" så drar dom med sig sina pojkvänner. :< Visst, dom är roliga men ibland vill man ha lite girlygirl talk utan en snubbe mitt uppe i allt. :3

Jag har också svårt att träffa killar, eller ja. Inte träffa, men att få någon på kroken. XD Jag är jättelätt vän med dom, men det kommer inte särskilt längre. :<

Bajs, blev inget uppmuntrande där. Men jag blev glad när jag såg nån mer som jag. Yay!


   
SvaraCitera

Konstigt här i GBG känns det som inte någon tjej är singel[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party][no-no][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär dig detta:

Singelkillar är lösaktiga slynor i princip.


   
SvaraCitera

Zittam:

Singelkillar är lösaktiga slynor i princip.

Vad menas med detta?


   
SvaraCitera

Bli asexuell och lär dig älska dig själv istället.


   
SvaraCitera