Aviseringar
Rensa alla

Singel


Ämnesstartare

Jag och en tjej va på g med varan. Vi var alltid med varan och kysste och andra saker. Jag älskar henne. Men hon ville aldrig va tsm. Jag förstod aldrig varför. Men nu idag så friendzona hon mig och jag älskar henne fortfarande. Jag kan aldrig sluta tänka på henne. Kan jag få tips på hur jag ska sluta tänka på henne. Jag kan ba inte släppa henne.


   
Citera

Kan väl va kompis med henne då iaf?


   
SvaraCitera

Sluta umgås med henne. 


   
SvaraCitera

om hon fiendzona så va vän med henne? eller dissa henne forever, de är bara välja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Sluta umgås med henne. 

Hon igar mig hela tiden efter hon friendzona mig i skolan och telefon. Hon vill ba aldrig prata med mig.

handendärnissen:
Kan väl va kompis med henne då iaf?

De är svårt jag gillar henne jätte mycket. Jag kan ba inte släppa det :/


   
SvaraCitera

Krisitan:

Hon igar mig hela tiden efter hon friendzona mig i skolan och telefon. Hon vill ba aldrig prata med mig.
De är svårt jag gillar henne jätte mycket. Jag kan ba inte släppa det :/

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
om hon fiendzona så va vän med henne? eller dissa henne forever, de är bara välja 

De är svårt att dissa henne forever för hon går i samma klass som mig. Jag försöker släppa henne men de går inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
om hon fiendzona så va vän med henne? eller dissa henne forever, de är bara välja 

De är svårt att dissa henne forever för hon går i samma klass som mig. Jag försöker släppa henne men de går inte


   
SvaraCitera

Krisitan:

De är svårt att dissa henne forever för hon går i samma klass som mig. Jag försöker släppa henne men de går inte.

ok


   
SvaraCitera

Krisitan: Hon igar mig hela tiden efter hon friendzona mig i skolan och telefon. Hon vill ba aldrig prata med mig.

Träffa nya vänner. 


   
SvaraCitera

Ligg med snyggare, roligare och bättre tjejer. Det går alltid över.


   
SvaraCitera