Aviseringar
Rensa alla

singel suger


Det är inte så farligt. Känns som vardagen.


   
SvaraCitera

JOHODÅ de finns värre! Ta exempelvis de värsta man kan pilla in i mun, FESKEBULLAR. Dessa små slemmiga som ligger å guppar i en kattmats luktande sörja. Kanske ja pigga upp nån te lite fniss nu men de e verkligen de värsta ja vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja, göru? [blush]


   
SvaraCitera

de e ju gör äcklit me feskebullar ju.


   
SvaraCitera

tvärtom. jag VILL VARA SINGEL.
vore skönt att ej vara beroende av en viss person. ej kontrolleras av en antirökfascist. och slippa lurka!!!


   
SvaraCitera

skuta prata skit om att vara singel jag kommer nog bli det snart så mer pep mindre diss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Singel suger! Det suger att sitta och röka själv, det suger att sova ensam i sängen och det är vidrigt att inte hålla handen med någon.


   
SvaraCitera

mopsen:

tvärtom. jag VILL VARA SINGEL.
vore skönt att ej vara beroende av en viss person. ej kontrolleras av en antirökfascist. och slippa lurka!!!

Va singel då. [rolleyes]

Sahara_star:

Singel suger! Det suger att sitta och röka själv, det suger att sova ensam i sängen och det är vidrigt att inte hålla handen med någon.

Man kan sova med andra än sina partners. [surprised]


   
SvaraCitera

skaffa en gosekompis å ta me i sängen då. Va man gör där e upp te var å en.


   
SvaraCitera

är du singel och suger?[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Man kan sova med andra än sina partners. [surprised]

Ja okej tekniskt sett så sover faktiskt min gossekudde i min säng.. (om man ska vara petig)

kebu12:

är du singel och suger?[wink][wink]

HAHAHA alltid!


   
SvaraCitera

Sahara_star:

HAHAHA alltid!

respekt! du är välkommen hem till mej när du vill[wink]


   
SvaraCitera

Trodde du menade spelet och var beredd på att skriva "DET ÄR AZKUUL JUU"


   
SvaraCitera

Sahara_star:

Ja okej tekniskt sett så sover faktiskt min gossekudde i min säng.. (om man ska vara petig)

Har din kudde en egen personlighet? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är hellre singel än inblandad i ett dåligt förhållande eftersom det suger otroligt mycket energi. Men det är fantastiskt att ha någon att dela med sig av sitt liv med. Är man trygg i sig själv och vet vilka egenskaper sin framtida partner ska ha kommer man förr eller senare stöta på någon som uppskattar just dig!

/R


   
SvaraCitera