Aviseringar
Rensa alla

Sirius Black rövknullar Fleur


Ämnesstartare

Fenixorden hade precis haft sitt möte om de nya draperierna men slutade med att alla satt och drack honungsöl och skojade istället. Man drev friskt med ful-Ron och komplimerade Hermiones najsa röv.

Men när natten närmde sig så började fler och fler gå och lägga sig (Ron var redan på sitt rum eftersom han inte fick vara med).

Tillslut var det bara Fleur Delacor och Sirus kvar vid det stora bordet på Grimaldiniplan.

- Jag' är inte trött, ska vi gå' på en p'omenad? sa Fleur med en kraftig Fransk brytning

- Inte mig emot. svarade Sirius. Fast han hade annat i tankarna.

De gick genom kvarteren kring Grimaldilieplan när Sirius berättade att han visste ett fint litet ställe de kunde transfersera sig till.

Fleur sa inte nej och vips så var det utanför en stuga!

- Här brukade Hagrid bo innan han flyttade till Hogwarts, men nu är det ledigt!

Sirius och Fleur gick in i rummet, "ups ja råkade trappa min trollstav" sa Fleur och böjde sig ner så att Sirius kunde spana in hennes tighta röv.

- Jag skulle döda fem muglarbarn för att knulla dig i röven! skrek Sirus fint

Fleur gjorde ett "kom och ta mig" leende.

- Accio kläder! skrek Sirius och pekade på Fleur som helt plötsligt stod halvnaken framför Sirius.

Hon böjde sig ner framför Hagrids bord och drog ner trosorna.

"Alohomora" sa Sirius och pekade på röven som genast öppnade sig. Sirius drog fram sin jättekuk och placerade den i Fleurs rövhål och började rytmiskt och taktfast knulla henne.

- Åååååh... ååååh... du är mycket skönare än Rons mamma!

Men sen hörde de ett fallande ljud, och såg att Harry Potter stod i rummet och runkade ett praktstånd

- Fan, ni har sett mig min osynlighetsmantel ramlade av! skrek Harry.

Han gick fram till Fleur och körde sin kuk i hennes mun, han visste att han var den största hunken på Hogwarts och Fleur gav honom alltid kåta blickar under turneringen under fjärde året.

Fleur vände sig om och tog både Sirius och Harrys sats i ansiktet, "mmm smaakar som rosor!" sa hon.

Sirius och Harry gjorde "high five" och sen åkte de hem till Grimaldiliplan för att sova och Harry längtade efter ett nytt år på Hogwarts, skolan för sexig magi!


   
Citera
Ämnesstartare

McLuver:

Sirius och Harry gjorde "high five" och sen åkte de hem till Grimaldiliplan för att sova och Harry längtade efter ett nytt år på Hogwarts, skolan för sexig magi

HAHAHAAHAH[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dina texter är jävligt heteronormativa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Sirius och Harry gjorde "high five"

Eiffeltornet!


   
SvaraCitera

minus för att du inte vet hur fransk brytning låter (u= y, H=hörs inte, R=rrrrrrrrrr, U=i 😉 ). Annars nice! xD[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"Alohomora" sa Sirius och pekade på röven som genast öppnade sig

[bigsmile]mahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

He's done it again! 😀
Saknar Dumbledore i denna men annars bra 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"Alohomora" sa Sirius och pekade på röven som genast öppnade sig.

hahahahaha


   
SvaraCitera

Den pojken har för mycket fritid [bigcheers]!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][cute]


   
SvaraCitera

hahaha, du borde skriva en bok..XD


   
SvaraCitera