Aviseringar
Rensa alla

sista skoldagen imorn, vad ska jag göra ?


SGKG
 SGKG
Ämnesstartare

hej, det kanske har postats många sånahära tråder men..
jag blev helt förälskad i en tjej i min skola innan sommaren men var för feg för att göra något, men jag kom över henne.. trodde jag, men när jag såg hennes ögon kändes det som om de lyste starkare än solen[love].. hon är så vacker
imorn är det sista skoldagen på 3 veckor (prao 2 veckor, sen 1 vecka lov)

Säg vad jag ska göra och jag gör det [smile]
på riktigt!! [crazy]


   
Citera

"Hej"


   
SvaraCitera

"Vad heter du?"


   
SvaraCitera
SGKG
 SGKG
Ämnesstartare

Macktorsken:

"Vad heter du?"

hon sa till sin kompis som hade fyllt år "vad fick du?", men hon råkade säga fel först, när jag förbi henne och vi fick ögonkontakt råkade hon först säga "vad heter du", men hon rätta sig snabbt. tror du det betyder nåt? 😛


   
SvaraCitera

SGKG:

hon sa till sin kompis som hade fyllt år "vad fick du?", men hon råkade säga fel först, när jag förbi henne och vi fick ögonkontakt råkade hon först säga "vad heter du", men hon rätta sig snabbt. tror du det betyder nåt? 😛

Tror du hörde fel. Men prata med hon, försök ta kontakt.


   
SvaraCitera

SGKG:

hon sa till sin kompis som hade fyllt år "vad fick du?", men hon råkade säga fel först, när jag förbi henne och vi fick ögonkontakt råkade hon först säga "vad heter du", men hon rätta sig snabbt. tror du det betyder nåt? 😛

http://sv.wikipedia.org/wiki/Freudiansk_fels%C3%A4gning


   
SvaraCitera

Vad jag hade gjort:
Antagligen låtsats som ingenting och försökt glömma henne, är för feg och känner mig inte redo för ett förhållande, även fast jag saknar det ibland.[tired]

Vad du borde göra:
Igentligen vet jag inte om det är en bra idé att följa mina råd med tanke på vad jag själv hade gjort, men du bör ju prata med henne iaf. Gå iväg med henne och samtala lite, lär känna varandra bättre?

OOPSIE! Idag är dagen efter. Hur gick det? [smile]


   
SvaraCitera
SGKG
 SGKG
Ämnesstartare

baconkebab:

OOPSIE! Idag är dagen efter. Hur gick det?

Dåligt :/

men hon råkade kulla mig på gympa lektionen typ hela tiden fast vi var i samma lag, det kanske betyder något ? 😛


   
SvaraCitera

SGKG:

vi fick ögonkontakt råkade hon först säga "vad heter du", men hon rätta sig snabbt. tror du det betyder nåt? 😛

SGKG:

men hon råkade kulla mig på gympa lektionen typ hela tiden fast vi var i samma lag, det kanske betyder något ? 😛

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera