Aviseringar
Rensa alla

Sitcoms


Ämnesstartare

Vilka sitcoms gillar ni? Själv gillar jag 2 ½ men och Married with chldren (våra värsta år). Jag tycker den nostalgi-serien har en speciell charm [y]

Jag behöver tips på sitcoms för jag tycker det är roligt [bigsmile]. Lite tråkigt nu när man har sett alla "basics" som inte gör fler avsnitt [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tycker inte om dem alla blir så sjukt uttjatade


   
SvaraCitera

The Big Bang Theory. Resten är så... Meh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2 1/2 Half Men är jag pinsamt beroende av, Charlie Sheen är en hjälte enligt mitt sätt att se på saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

It's Always Sunny in Philadelphia är världens bästa serie vid sidan av south park.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scrubs. Den serien har i princip tagit mig igenom högstadiet. Karaktären är inte välskrivna, de är verkliga personer som blir en del av din vänkrets. Jag har alvarligt talat konversationer med karaktärerna i Scrubs. Tyvärr blir du nog besviken. Scrubs är ingen sitcom. Det är ett mästerverk som sträcker sig över åtta sesonger.


   
SvaraCitera
Noak_

Seinfeld, Curb Your Enthusiasm, Peep Show och It's Always Sunny in Philadelphia är det enda man behöver när det kommer till tv överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

Budolicious:

It's Always Sunny in Philadelphia

Kollade igenom första och andra säsongen på två dar, så himla bra [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reshagen:

Det är ett mästerverk som sträcker sig över åtta sesonger.

Njae, det är ett sjukt bra serie i 6 säsonger. Allvarligt talat, sjunde och framför allt åttonde säsongen led jag mig igenom bara för att ha sett dem [sad]


   
SvaraCitera