Aviseringar
Rensa alla

Sitt ex?


Ämnesstartare

Mn flickvän vill träffa sitt ex i sthlm, men det vill inte jag för att det känns konstigt... fast det var mer än 7 månader sedan dom gjorde slut.

Är det konstigt eller är jag en mes helt enkelt?

ÄNDRAT 2009-10-10 18:06

ÄNDRAT 2009-10-10 18:07
Mn flickvän vill träffa sitt ex i sthlm, men jag vill inte att hon ska träffa henne för att det känns konstigt... fast det var mer än 7 månader sedan dom gjorde slut.

Är det konstigt eller är jag en mes helt enkelt?


   
Citera

Ne, det är väl rätt normal känsla. Beror på vad hon menar med "träffa"? Ska hon till honom och sova över skulle jag säga att det var okej, men att hon inte skulle behöva bekymra sig med att kontakta mig igen efter det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

honom

Det är en tjej.

herr_nilsson:

sova över

Typ bara snacka lite. Det är att hon har sagt att hon ska säga upp kontakten med henne, men nu vill hon träffa sitt ex.


   
SvaraCitera

Du behöver väl inte träffa honom om du inte vill [crazy]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

nu vill hon träffa sitt ex.

Varför vill hon det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Du behöver väl inte träffa honom om du inte vill

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja nej tyvärr:

Varför vill hon det?

Saknar henne kanske, vet inte riktigt....


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Det är en tjej.

nice ju, fråga om du kan få vara med väl[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Va?

Du skrev att du inte ville träffa din tjejs ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Du skrev att du inte ville träffa din tjejs ex.

Jaha oj, jag menade att jag inte vill inte att hon sla träffa sitt ex


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Jaha oj, jag menade att jag inte vill inte att hon sla träffa sitt ex

br förstod egentligen det, men tänkte bara reta dej osv ok br
men skulle ej heller gilla det elelr, men vill hpon så kan du väl inte stoppa henne. Men säg åt henne att hon better not göra nånting [mad]
Och var också beredd på att behöva åka dit och misshandla honom om nåt skulle hända, samt dumpa slynan.
ok


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Är det konstigt eller är jag en mes helt enkelt?

Varken eller. Jag tror att det är en normal reaktion. Frågan är,; litar du på din flickvän?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Mn flickvän vill träffa sitt ex i sthlm, men det vill inte jag för att det känns konstigt... fast det var mer än 7 månader sedan dom gjorde slut.

So what? Du litar väl på din flickvän? Jag säger inte att du inte borde känna att det känns lite jobbigt, det är fullt normalt. MEn om du litar på din flickvän så äre klart att du måste acceptera att hon träffar sitt ex. Det är min åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

hon better not göra nånting

Jag är säker på att hon inte kommer göra något, men det är den här jobbiga känslan jag får...

Jag fattar inte varför hennes ex vill träffa henne, min flicvän var ju otrogen mot henne i 2 månader med mig och var riktigt svinig mot sin dåvarande flickvän.


   
SvaraCitera

om du litar fult på din tjej borde du inte vara orolig


   
SvaraCitera