Aviseringar
Rensa alla

Sitta i 90 grader, ert rekord?


Ämnesstartare

Kan sitta hur länge som helst i ett hörn. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

stod 3 min en gång förut när jag tränade, hade dock klarat längre

edit: det slog mig att jag faktiskt lyckats sitta närmare tio minuter en gång under högstadiet, fastän jag var väldigt klen på den tiden (förvisso var jag rätt mycket lättare då också)


   
SvaraCitera

IEnAnnanDelAvKöping:

En 90 grader celsius är inte så exremt varmt i en bastu. Runt en timme, 60-75 minuter, skulle jag klara av utan att behöva anstränga mig för att orka med värmen. Några timmar fixar jag, om jag är riktigt sugen på att bada bastu.

Han menar inte bastu -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IEnAnnanDelAvKöping:

En 90 grader celsius är inte så exremt varmt i en bastu. Runt en timme, 60-75 minuter, skulle jag klara av utan att behöva anstränga mig för att orka med värmen. Några timmar fixar jag, om jag är riktigt sugen på att bada bastu.

suck. jag menar förstås vinkeln 90 grader utan stol och händerna på brösten.

Padman:

1 minut 🙂

det var inte mycket att hänga i julgranen [wink]


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

Man kan nog sitta i en halvtimme, i alla fall; längre om man får dricka vatten.

[mad]


   
SvaraCitera

Hade styrke och konditionsträning idag på idrotten, då satt jag 1 min x2. Med paus emellan alltså [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönhetsmiss:

Hade styrke och konditionsträning idag på idrotten, då satt jag 1 min x2. Med paus emellan alltså

'[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja satt sjuukt länge förut när ja va lite stark av mig =D nu är jag lat och svag som en bajskorv och skulle då inte klara särskilt länge O.o


   
SvaraCitera

15 minuter, skakningarna i benen efteråt satt inte fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

30 sekunder. Det var inte det roligaste,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valferedir:

15 minuter, skakningarna i benen efteråt satt inte fint.

här ljuger man så det smäller om det. gör du över 5 minuter med händerna på bröstet så ska du vara glad.


   
SvaraCitera

Måste testa :3 Eller nej....
Men på min handbollsträning så skulle vi sitta två minuter, och det klarade jag, fast man var lite halvdöd efteråt [rolleyes]


   
SvaraCitera

noboundaries1:

gör du över 5 minuter med händerna på bröstet så ska du vara glad.

Hade inte på bröstet. 90 grader har tekniker som gör det lättare, precis som all tenikträning i alla idrotter. Du verkar inte förstått det dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valferedir:

Hade inte på bröstet. 90 grader har tekniker som gör det lättare, precis som all tenikträning i alla idrotter. Du verkar inte förstått det dock.

mm du är en riktig tekniker. kunde du inte slagit ned med 30 minuter medan du ändå var i farten? gå lägg dig troll[tired]


   
SvaraCitera

noboundaries1:

mm du är en riktig tekniker. kunde du inte slagit ned med 30 minuter medan du ändå var i farten? gå lägg dig troll[tired]

nae, 15 min drygt aldrig mer. Man lägger tyngden på ena benet och blir masserad av utanstående på det vilande benet. Vinnande koncept, vet inte varför jag delar med det till dig som verkar avundsjuk för att julkilona sitter kvar.


   
SvaraCitera