Aviseringar
Rensa alla

Sitter i en jobbig situation nu, på msn :S


Ämnesstartare

Oväntad:

Men han säger att han är kär i dig eller förstår jag fel?

Ja, det säger han. Även i helgen fick jag bevis på det

Oväntad:

eftersom situationen säkert är jobbigare för honom än för dig så får han sätta gränserna. Alltså, om han vill fortsätta vara vänner så försöker ni med det, om han vill vänta ett tag innan ni börjar umgås igen får du acceptera det osv.

Ja, men själva grejen är att jag gillar honom mycket. Känt honom rätt så länge och vill inte förlora honom på något sätt. Dessutom tror jag att vissa känslor börjar komma, så vet inte riktigt om jag kan säga att jag inte känner något eller .. ja .. 🙁 JOBBIGT


   
SvaraCitera

guardian_angel:

Alltså, han har sagt flera saker .. som jag har kopplat till det. Att han känner något för mig ..

Men diggar du dom inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

mm ignorera bara [crazy][crazy]

för sent!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

Mja .. ibland

Tydligen inte om man går efter tråden[shake] hade inte gjort klagotråd om du varit med mej på msn[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Men diggar du dom inte?

Jo, såklart att jag gör. Haha smickrad blir jag[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

för sent!!

jo men nästa gång ni ses (om ni brukra ses) kan du bara låtsas som att det inte har hänt [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jo men nästa gång ni ses (om ni brukra ses) kan du bara låtsas som att det inte har hänt [crazy][crazy]

Kan inte det 🙁 vi har träffats mkt och så .. dessutom har det hänt en del grejer *ehum* och det gör allt mer komplicerat. I helgen fick jag bevis på att han verkligen har känslor för mig .. JOBBIGT .. Buuaahhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

JOBBIGT

Låter väldigt jobbigt ja. För alltså om du säger typ "aa gillar dig lite jag med" typ så låter det som att du bara vill vara snäll och om du säger att du gillar honom också så ljuger du ju. Fifan. Försök att vara helt rak och ärlig då? Säg innan att du vill köra med öppna kort och så säger du precis som du känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Tydligen inte om man går efter tråden[shake] hade inte gjort klagotråd om du varit med mej på msn[wink]

wahhaha .. KNAS!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

Kan inte det 🙁 vi har träffats mkt och så .. dessutom har det hänt en del grejer *ehum* och det gör allt mer komplicerat. I helgen fick jag bevis på att han verkligen har känslor för mig .. JOBBIGT .. Buuaahhh

aha 🙁 men säg att det inte är ömsesidigt då bara, så får han acceptera [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

För alltså om du säger typ "aa gillar dig lite jag med" typ så låter det som att du bara vill vara snäll och om du säger att du gillar honom också så ljuger du ju. Fifan. Försök att vara helt rak och ärlig då? Säg innan att du vill köra med öppna kort och så säger du precis som du känner.

Precis 🙁 Jag gillar honom mycket men mina känslor har jag ingen koll på riktigt ännu. Jag tror nästan att i framtiden det kanske blir något, men vågar inte riktigt att chansa. Har varit ärlig, säger hur jag känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha 🙁 men säg att det inte är ömsesidigt då bara, så får han acceptera [no-no]

mmmm .. ;(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

wahhaha .. KNAS!!

försöker bara vara snäll[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

försöker bara vara snäll[blush]

så sött så! haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

så sött så! haha

lägg av, är stor stark man[mad]


   
SvaraCitera