Aviseringar
Rensa alla

Sitter och gråter


Ämnesstartare

pga: måste ringa sjukvårdsupplysning. Hatar att ha telefonfobi [sad] Borde söka kbt.

Måste ringa för: är paranoid och tror att jag har typ blodpropp i benet och/eller lungan. Är tj0ckis, mamma har haft blodpropp och jag äter cerazette (fast tror inte att det ökar risken men ah).

Buhuhuhuh.
Om jag dör så är min sista önskan att um slutar lagga, teknikera borde hedra den och sluta ha semester för att fixa detta.

Obs freaker ut mer över att jag måste ringa än över att det är något knasigt med mitt lår, känns ej normalt [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Vill nog mest ha tips på hur jag ska samla mig så att jag kan ringa och få fram något mer än: BUHUHUHUHHUHUHUHUHUHUH *snörvel*

Har inte heller lyckats övertyga mig själv om det faktiskt kan vara något allvarligt, som blodpropp, eftersom jag inte har så många symptom. Mitt lår känns bara som om det sover/av avdomnat och det har känts så sisådär 2-3 veckor utan att jag dött [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är inte Isola online?? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Varför är inte Isola online?? [cry]

Dåligt. UM:s lagg kanske smittar av sig på er psychic-connection? [sad]

Tycker någon annan borde skriva här med... jag menar... jag sitter ju i samma rum... vore fint med kontakt från omvärlden! Speak up? Ello? Ello...? [chocked][cute][blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki ringde. Jag överlevde. Jag grät inte!

Sjukvårdsgubben trodde att det var något med ischias/nerv, blahbalhblah. Inget jätteallvarligt [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså ni är okänsliga så tar tillbaka min sista önskan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad duktig du är! Förlåt att jag sov istället för peppa dig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Förlåt att jag sov istället för peppa dig.

Det gör inget [blush] Överlevde ju! Tänk vilket dåligt samvete du haft om jag dött [wink]


   
SvaraCitera