Aviseringar
Rensa alla

Sj portätt


Ämnesstartare

Snygg ir ful?Snygg ir söt?

tjejen3.PNG


   
Citera
Ämnesstartare

Blev kåt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

[blush]


   
SvaraCitera

Väldigt vackert. Känns som ett väldigt ärligt och öppet självporträtt. Du döljer inget, du skäms inte. Ditt självporträtt berör verkligen, ennie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://sminkan.blogg.se/image​s/2008/p1500797_23031669.jp g" alt="Image">


   
SvaraCitera
Ämnesstartare
[tard] <--- du är snyggare än den
och den [cute]

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta är mittsjälv porträtt målade det i skolan

gumma.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stiligt har mitt självporträtt som avatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Väldigt vackert. Känns som ett väldigt ärligt och öppet självporträtt. Du döljer inget, du skäms inte. Ditt självporträtt berör verkligen, ennie.

Tack. Nu blev jag stolt. Jag blev så stolt att jag satte jag in mitt Sj porträtt som avatar. Som du säger är det för mig ett väldigt ärligt porträtt. Jag gjorde verkligheten på en bild och nu vill jag kunna visa upp och visa att jag inte skäms för den jag är och hur jag ser ut. Tack, igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

[tard] <--- du är snyggare än den
och den [cute]

För mig handlar det inte om att vara snygg. Ddet handlar om att måla av så som man ser ut och kunna visa upp.

Matilda1988:

detta är mittsjälv porträtt målade det i skolan

s

Väldigt fint.

Chickfactor:

stiligt har mitt självporträtt som avatar.

Ok ja jag med.

jaffa88:

Ful.

[sad]

Jonnybravo91:

Blev kåt [blush]

Oj. [crazy]

Tickstart:

[blush]

Oj. [crazy]

Svarade på alla nu så att alla ska känna sig lika värda och ingen mobbing. Hoppas ni blev nöjda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Oj. [crazy]

ennie:

Hoppas ni blev nöjda.

DU MÅSTE HA FAVORITER DIN FÖRBANNADE KOMMUNIST [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

För mig handlar det inte om att vara snygg. Ddet handlar om att måla av så som man ser ut och kunna visa upp.

Jag utvärderade ditt verk. [cool]


   
SvaraCitera

Fin hy


   
SvaraCitera

ennie:

Tack. Nu blev jag stolt. Jag blev så stolt att jag satte jag in mitt Sj porträtt som avatar. Som du säger är det för mig ett väldigt ärligt porträtt. Jag gjorde verkligheten på en bild och nu vill jag kunna visa upp och visa att jag inte skäms för den jag är och hur jag ser ut. Tack, igen.

Du har all rätt att vara stolt över ditt verk! Självporträttet har ett starkt budskap som verkligen får betraktaren att tänka till. Du visar att det inte alltid handlar om att vara snygg, utan att det handlar om att visa sitt rätta jag, oavsett om det är fult eller vackert!


   
SvaraCitera