Aviseringar
Rensa alla

SJ tåg inställda, idag,igen!


Ämnesstartare

Jävla SJ .. vill döda dem. Mitt jävla tåg till norrland är inställd .. WTF!!! Nu måste jag stå ut med denna bajshåla ett tag till. Kill me


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja livet är hårt. det är konstigt att vi bor i ett land som vanligtvis har vinter en gång om året att så fort det blir lite snö så blir det kaos i hela landet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wingman:

Ja livet är hårt. det är konstigt att vi bor i ett land som vanligtvis har vinter en gång om året att så fort det blir lite snö så blir det kaos i hela landet.

Det är stört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ALLA SOM GNÄLLER PÅ SJ OCH SL ATT JAG VILL DÖDA ER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska till norrland idag, mitt tåg är inte inställt som tur är [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul att mamma gråter bara för att man har ingen chans att komma upp -,- blir jävligt lack


   
SvaraCitera

🙁

framtidstron:

JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ALLA SOM GNÄLLER PÅ SJ OCH SL ATT JAG VILL DÖDA ER

Buhu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SJälavärk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ploga spåren då och fixa hjulen, så kommer du hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fortfarande inte SJs fel[zzz] när fan ska folk lära sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

fortfarande inte SJs fel[zzz] när fan ska folk lära sig

Vet. Men varför ska det ta så lång tid? [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Men varför ska det ta så lång tid?

för att banverket bara har 1300 gubbar för att röja snö i hela vårt avlånga land, för att staten inte vill ge dem pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rätta mig om jag har fel men jag får en uppfattning av att det bara är tågen nere i södra o mellersta Sverige som har råkat ut för dessa ofaaantiga problem denna vinter o senaste dagarna i synnerhet. OK, det har kommit upp emot en halv meter snö på vissa ställen i södra o mellersta Sverige... själv har jag varit totalt insnöad o inga vägar har varit farbara o armén har satt in bandvagnar åt oss som bor på insnöade platser för att vi ska få ut mat. Temperaturer på under 20 minusgrader natten till i måndags. Men va fan... detta är ju sådant som norrlänningarna får uppleva under flera månader VARJE vinter... skillnaden är att då snackar vi om temperaturer under både 30 minusgrader o 40 minusgrader o inte snöfall på en halvmeter utan på över en meter o mer!

Är det inte samma tåg som går i nordligaste Norrland som går här nere i södra o mellersta Sverige? Varför får vi bara problem här nere när norrlänningarna sällan får några problem? Vore väldigt intressant att få höra SJs kommentar till alla problem de har (haft)???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

... skillnaden är att då snackar vi om temperaturer under både 30 minusgrader o 40 minusgrader o inte snöfall på en halvmeter utan på över en meter o mer!

Skillnaden är också att de valt att bo där. [smile]


   
SvaraCitera

TheSpookyMan:

Varför får vi bara problem här nere när norrlänningarna sällan får några problem?

nog för att jag inte ofta åker tåg till norrland, men samtliga gånger jag gjort det vintertid har det varit något problem iaf.


   
SvaraCitera