Aviseringar
Rensa alla

Själsfrände på posten?


Ämnesstartare

Om du skulle få ett brev hemskickat, där det står om vem som är din själsfrände,
och var och när du kommer möta hen. Skulle du öppna och se efter? Eller låta det ske på egen hand?
Jag menar.. kanske missar du hen på gatan, en detalj i ruset på väg till systemet?


   
Citera
Ämnesetiketter
NEMI
 NEMI

Tjockt bra om det skulle vara så
skulle öppna pga är för dum i  huvet för att bara typ känna sånt fören det är för sent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle öppna brevet tror jag.. men å andra sidan så kanske(jag antar nu att detta gäller partner och ej vänskap) så kanske jag då inte kan låta mig bli lycklig i min nuvarande relation bara för att jag tänker att jag borde vara med min själsfrände istället, fastän man inte alls behöver bli lyckligare med någon man på pappret har mest gemensamt med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är stört nyfiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde detta var en tråd om att någon blev vän med någon skön som jobbade på posten :/ synd att det inte var så


   
SvaraCitera

froggygog: Öppna brevet!

Skulle läsa av ren nyfikenhet. Är dock lite för kär i min pojkvän för att byta ut honom mot "random snubbe på gatan".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Skulle läsa av ren nyfikenhet. Är dock lite för kär i min pojkvän för att byta ut honom mot "random snubbe på gatan".

Gråter fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart att jag hade läst det, men har svårt att se att jag skulle låta det leda till något ytterligare. behöver liksom inte dras med en till av min sorts idiot. kan dock vara bra att känna till ifall man skulle behöva en nemesis vid någon tidpunkt.


   
SvaraCitera

Fkpaw: Gråter fan

Jobbit? Skadeglädje

Sen beror det ju lite på om det är ett brev som man vet att alla liksom får, typ pensionsbrev osv, eller om det är nån random unge som har lagt brevet på lådan bara för att trolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brev? Skulle tro att ngn förföljer och skuggar mig

om jag kunde få reda på det genom att ngn "spågumma" sa det till mig hade jag gärna velat veta men inte alla detaljer och exakt vem det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle öppna brevet, skulle inte kunna stå emot, min nyfikenhet är enorm


   
SvaraCitera

froggygog: Jag tror inte på att man har sin själsfrände.

och jag skulle definitivt inte tro att någon kunde skicka mig ett brev med info kring vem denne är. 


   
SvaraCitera
mynona

utifrån frågställningen och bortseende från att man kan ha flera st själsfrände i sitt liv osv: 

froggygog: Öppna brevet!

Ja givetvis. Jag hade inte förstört något eller forcerat något genom det då jag väl i vilket fall som helst skulle bryta samman av neuros inför saken och låtit det hända som det var menat att hända ändå


   
SvaraCitera