Aviseringar
Rensa alla

Själv på festival?


Ämnesstartare

Någon som har nån erfarenhet av detta?
Funderar nämligen på att dra till arvika, men ingen av mina kära vänner verkar ha råd/vara hemma osvosv... -.- så det ser ut som att jag får åka ensam.

men vad tror ni? läskigt, ensamt eller helt... underbart? [bigcheers]


   
Citera

läskigt, men kan bli bra [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag tror att jag skulle klara mig alldeles utmärkt ensam på festival, åtminstone på kvällarna.
Jag har dock aldrig varit det - men jag brukar alltid sväva iväg några timmar utan min kompisar varje kväll ändå, det är ju så man hittar nya vänner.

Dock kräver väl det en ganska utpräglad utåtriktning för att det ska fungera på ett riktigt bra sett.


   
SvaraCitera

På Arvika fungerar det. På Hultsfred fungerar det inte.


   
SvaraCitera

Bara fattiga individer går på festival ändå så, borde nog funka.


   
SvaraCitera

Tror de flesta som har erfarenhet av festivaler har erfarenhet av att vara där själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[08 Jun 09 18:41] * hoeq * Blev typ vän med en norrman, vi höll armarna om varandras axlar och headbangade igenom hela Immortal.
[08 Jun 09 18:41] * hoeq * : D
[08 Jun 09 18:42] * hoeq * Han var trve, han hade åkt dit helt solo och bodde typ i vårt camp större delen av tiden. : >

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Åkte på norbergfestivalen själv förra året, gick bra förutom att jag stukade knät.


   
SvaraCitera

Mawns:

På Hultsfred fungerar det inte.

Klart att det gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Dock kräver väl det en ganska utpräglad utåtriktning för att det ska fungera på ett riktigt bra sett.

efter ett par bira så, haha ;D


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Åkte på norbergfestivalen själv förra året, gi

Alldeles själv?? Säkert att ingen obehörig ande trängde in i din kropp och åkte i ditt ställe??


   
SvaraCitera

misär:

efter ett par bira så, haha ;D

Jo, det är ju också ett sett. Men inte alla som klarar av det ändå[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Åkte på norbergfestivalen själv förra året, gick bra förutom att jag stukade knät.

haha, ajdå.
kändes det inte ensamt, eller gick det snabbt att hitta trevligt folk på egen hand?

Men det här låter bra ju! Man kanske vågar ändå [bigcheers]


   
SvaraCitera

jag va ensam på metaltown för 2 år sedan, va ju bara en dag med band hela dagen. Kändes ganska ovärt fram tills tool spelade (sista bandet). Aldrig ångrat det, men de va bara en dag och ett riktigt jävla grymt band. Hade ju givetvis varit roligare med sällskap dock.


   
SvaraCitera

Tilda1988:

Alldeles själv?? Säkert att ingen obehörig ande trängde in i din kropp och åkte i ditt ställe??

rätt så


   
SvaraCitera