Aviseringar
Rensa alla

självdiciplin...


Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träna vidare. Drick inte bara te när du lyckats göra färdigt innan du drucker te, unna dig ngt mer. (ne du blir inte tjock som du ränner omkring) belöna dig så du fattar att du gör bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

träna vidare.

har redan tränat jättemycket idag, kräktes nästan:CCCC

Postorderhoran:

belöna dig så du fattar att du gör bra.

men asså, för att belöna mig först efter jag gjort något bra krävs det ju massa självdiciplin, och det har jag ju inte :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

precis!!![sad]

Men vänta!! Du kan kanske överlåta "mutandet" till någon du litar på. problem solved.. eller nåt[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men asså, för att belöna mig först efter jag gjort något bra krävs det ju massa självdiciplin, och det har jag ju inte :C

kan komma, och ta med mig en piska, medan du lär dig grundläggande självdisciplin. [no-no]

Nintendos BFF:

har redan tränat jättemycket idag, kräktes nästan:CCCC

inte sånt träna. Träna självdiciplin, inte jogga som en dåre!!! Tok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att disciplinera sig själv och kväsa sina instinkter är att förneka sig själv och sin enda sanna gud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Men vänta!! Du kan kanske överlåta "mutandet" till någon du litar på. problem solved.. eller nåt[cool]

jamen då är det ju inte SJÄLVdiciplin, bara vanlig diciplin :C + känns som en väldigt kortsiktig lösning[sad]

Postorderhoran:

kan komma, och ta med mig en piska, medan du lär dig grundläggande självdisciplin. [no-no]

oki låter som en plan :$

dazed:

att disciplinera sig själv och kväsa sina instinkter är att förneka sig själv och sin enda sanna gud

vadå äru typ religiös eller?[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

inte sånt träna. Träna självdiciplin, inte jogga som en dåre!!! Tok.

ah tänkte väl, men gillar att jogga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

vadå äru typ religiös eller?[shake][shake][shake]

Jag ser instinkter som min enda sanna gud, men religiös i traditionell mening med liv efter döden, en skapare osv - nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag ser instinkter som min enda sanna gud

oki. men eftersom att mina instinkter aldrig säger till mig något annat än att sitta vid datorn, sova och äta godis känns det inte riktigt som rätt religion för mig[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

ah tänkte väl, men gillar att jogga!

så fort jag lyckats skapa tillräcklig motivation för att jogga går min kropp sönder. Tänkte joggga med ponny 30 minuter per dag hela juli. Så får jag en trasig fot lite lagom till det. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Så får jag en trasig fot lite lagom till det. [mad]

ohneu vad har hänt :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

ohneu vad har hänt :C

en hästtonåring tyckte att min vrist såg roligare ut att trampa på än marken, har farliga intressen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

en hästtonåring tyckte att min vrist såg roligare ut att trampa på än marken, har farliga intressen [sad]

ajjjjjj låter jätteont[sad]


   
SvaraCitera