Aviseringar
Rensa alla

självförtroende


Ämnesstartare

hur brukar ni märka att någon har bra självförtroende?
jag menar det är väl inte bara högljudda, gapiga människor som har bra självförtroende liksom?

alltså undrar för blir så jävla trött på folk som försöker trycka ner en, man vill ju visa att man faktiskt inte bryr sig så mycket som de skulle vilja.


   
Citera

De som har bra självförtroende är de som tar plats, men som inte är i vägen. De som gapar och skriker för att få uppmärksamhet har antagligen inte så bra självförtroende egentligen.


   
SvaraCitera

Folk som känner sig trygga och bekväma i det flesta situationer. Avslappnade människor.


   
SvaraCitera

[wink][crazy] typ ngnsom ja ja lovar

nej men........


   
SvaraCitera

Håller med Buddah [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

De som gapar och skriker för att få uppmärksamhet har antagligen inte så bra självförtroende egentligen.

fast det har de väl? eller hur/när skulle deras dåliga självförtroende visa sig menar du?


   
SvaraCitera

sredna:

fast det har de väl? eller hur/när skulle deras dåliga självförtroende visa sig menar du?

Har man bra självförtroende behöver man inte överrösta alla andra för att hävda sig.


   
SvaraCitera

sredna:

fast det har de väl? eller hur/när skulle deras dåliga självförtroende visa sig menar du?

En gapig människa är ju uppenbarligen i behov av bekräftelse och uppmärksamhet. En människa med gott självförtroende behöver inte hävda sig så mycket för att veta att de är bra.


   
SvaraCitera

fint att jag i princip kopierade buddahs svar.


   
SvaraCitera

Det är nog mer dem som tänker och tycker som egen individ och inte följer med "flocken".


   
SvaraCitera

sredna:

jag menar det är väl inte bara högljudda, gapiga människor som har bra självförtroende liksom?

dom har fett dåligt självförtroende


   
SvaraCitera

märks väl bara av sej själv typ[shake]


   
SvaraCitera

Buddah:

De som har bra självförtroende är de som tar plats, men som inte är i vägen.

stereo total:

Folk som känner sig trygga och bekväma i det flesta situationer. Avslappnade människor.

Emmelipemmeli:

En människa med gott självförtroende behöver inte hävda sig så mycket för att veta att de är bra.

Lekerkung:

Det är nog mer dem som tänker och tycker som egen individ och inte följer med "flocken".

Där har vi en bra samlad definition tycker jag =)

"En person som är trygg och bekväm i de flesta situationer. En som också tänker och tycker som individ utan att automatiskt följa vad andra gör och tycker.
Personen kan också ta plats utan att vara i vägen, och känner inget behov av att försöka hävda sig inför andra."

Se vad fint de blev 😉


   
SvaraCitera

Terroristen:

"En person som är trygg och bekväm i de flesta situationer. En som också tänker och tycker som individ utan att automatiskt följa vad andra gör och tycker.
Personen kan också ta plats utan att vara i vägen, och känner inget behov av att försöka hävda sig inför andra."

[y][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej. tänkte på det du sa om högljudda personer.
oftast så är det de som måste höras och synas mest som har självförtroende..


   
SvaraCitera