Aviseringar
Rensa alla

självförtroende


cinderella__:

Hej. tänkte på det du sa om högljudda personer.
oftast så är det de som måste höras och synas mest som har självförtroende..

De kan dock ha kass självkänsla,därav bekräftelsebehovet. [smile]


   
SvaraCitera

cinderella__:

oftast så är det de som måste höras och synas mest som har självförtroende..

Nej


   
SvaraCitera
Vision

Självförtroende är hur mycket förtroende man har på sig själv, helt enkelt. Hur bra man tycker att man är, i olika situationer. Har man självförtroende i en viss grej, så är man säker och litar på sig själv inom det området.

Sen så är självkänsla en annan sak [zzz] och det är det som många i den här tråden beskrivit tycker jag.


   
SvaraCitera

sredna:

alltså undrar för blir så jävla trött på folk som försöker trycka ner en, man vill ju visa att man faktiskt inte bryr sig så mycket som de skulle vilja.

mitt inlägg från en annan tråd
Behöver förtroende? Ett av de bästa sätten att få förtroende är något som män har gjort för evigt, och om du inte redan gör det jag vet att du har tänkt på det ... många gånger. Vad pratar jag om? skaffa muskler och lyft vikter!

Träning din kropp regelbundet kan vara mycket fördelaktigt för din hälsa samt ger dig ett enormt lyft i självförtroende eftersom du kommer att känna sig mer attraktiv samt vara mer lockande ... och den känsla att vara attraktiv är en av de viktigaste sakerna du måste ska få den tjejen. Du måste veta att du är man och att tjejerna vill ha dig, eftersom detta förtroende är den typen som sticker ut som ett öppet sår och signalerar alla runt omkring dig.

Du behöver inte ens träna hårt eller lyfta tungt, varje liten bit att du inte kommer att märkas. Om du är en kille som är naturligt smal (som jag)så kommer dina muskler kommer att dyka rätt ut och blienorma på nolltid eftersom vi har väldigt lite kroppsfett för att dölja alla "delar" som tonade muskler producerar ... ger oss en snygg kropp med ett minimum av arbetet. Om du är överviktig kan du behöva träna hårdare för musklerna verkligen ses därför vid första de kommer att "gömda" under överflödigt fett du har, men varje gång man tränar kommer du att bränna att fett och banta ner. .. vilket är något du behöver göra ändå om du vill hålla dig i form.

Jag ser ingen anledning för någon människa som är vid god hälsa för att inte lyfta vikter (om du inte har en sjukdom som begränsar övning som du kan göra) och den enda anledningen till varför du inte skulle göra detta eftersom du är lat . Tjejer tycker inte om lata människor, så stig upp, gå ut och få kroppen du alltid velat ha!

Hur man blir en alpha.
Flickor är attraherade av alfa-hannar, vi alla vet. Den är inbyggd i tjejerna precis som det är inbyggt i oss att stirra på bröst eller höfter ... Vi kan helt enkelt inte hjälpa det, och inte heller kan de när dem ser en kille med muskler. Just nu är jag på väg att förklara # 1 sak som skiljer alfa hanar från resten av flocken ... och det är INTE bara självförtroende.

Du kan ha så mycket förtroende för att det sipprar ut i öronen men kommer ändå alltid att vara ute göras av någon som har denna egenskap:

Initiativ. Initiativet innebär att du alltid först. Du är den första att flytta dig i alla situationer: Du går rakt fram till en tjej och inleder en konversation med henne istället för att vänta på att hon skulle komma till dig, att du aldrig går bakom andra människor när man går i en grupp ... du går framför, du är den första att gå när det gäller att delta i aktiviteter som sport, att du alltid tar den första kyssen utan att fråga, du gör alltid det första steget mot sex och alltid leder tjejen till sovrummet, du är alltid en som tar initiativ och hittar på när man går ut med andra. Förstår du?

Många killar har förtroende, men många saknar initiativet ... och det är den egenskap som kommer att hjälpa dig. I alla tider du ska garantera att du har initiativet, särskilt om du är i närvaro av det motsatta könet ... ens kämpa för det om du måste.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera