Forumet - självförtroende..

självförtroende..

2777 0 60
Hej, någon som vet hur man får bra självförtroende. Jag slutade bry mig ett tag och tänkte, "jag har säkert bra självförtroende" men sen så fort jag ser en bild på någon annan t.ex så känner jag hur dåligt ja mår.. =(

framförallt över mina revben som står utåt som ett par extra bröst presis nedanför.. Hatar det.. =( jag vill vara platt och helt rak där. Kan inte visa mig i underkläder eller bikini för jag mår så dåligt pga det.. :(

Någon som känner sig vid? :/[cry]

Spana också in:

Postorderhoran:

mina står också ut, man har olika form på dem. Mina understa är större än de näst understa, ashett.

Intressant,
mina brukade stå ut när jag var mindre men det var för att jag brukade vara så jäkla smal. Nu är jag lite mer "kurvig" så syns dom inte lika mycket
Hakuna matata:

Var dig själv, du är den du är, det spelar ingen roll vem man försöker att vara, eller hur man försöker se ut.
Folk kommer alltid att ha åsikter om en, oavsett vad.

ja vet, men jag vill inte behöva försöka skippa simningen me skolan, skippa att sola när vi e utomlands pga att ja hatar mina revben..ja kan sitta länge o gråta över dom.. :(
malinn:

Mina kompisar e smalare o de är inte så på dom.. :(
ja är 14, en liten 14 åring

Okej, men jag tycker iallfall att du ser ut att vara en jättefin och naturlig tjej.
Och kom ihåg att alla ser olika ut och alla har sina egna uppfattningar om vad som är snyggt eller fult.