Aviseringar
Rensa alla

Självförtroende tack


Ämnesstartare

Nu är jag less på att alltid ha så dåligt självförtroende. Det sabbar verkligen allt för mig och jag kan inte ens ta åt mig minsta lilla positiva komplimang. Ge mig tips på att bygga upp det, snälla.


   
Citera

Du är en då.. AAAAAAAAAAH! Jag klarar det inte [sad]


   
SvaraCitera

1lobotomi:

Ge mig tips på att bygga upp det, snälla.

En bra frukost kan du börja med!


   
SvaraCitera

1lobotomi:

Nu är jag less på att alltid ha så dåligt självförtroende. Det sabbar verkligen allt för mig och jag kan inte ens ta åt mig minsta lilla positiva komplimang. Ge mig tips på att bygga upp det, snälla.

Ge dig själv komplimanger när du vet att du gjort något som är bra elr omtänksamt[y] Det är sällan man får komplimanger av andra trots att man gjort något riktigt bra, så se till att göra det själv[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Ge dig själv komplimanger när du vet att du gjort något som är bra elr omtänksamt

så gör jag, och det hjälper faktiskt! dessutom brukar jag stå framför spegeln och säga "jag är vacker" 15 ggr om dagen, haha. men det funkar det med, efter ett tag börjar man tro det [y]


   
SvaraCitera
Hando

Hobzii:

En bra frukost kan du börja med!

Alltid nåt


   
SvaraCitera

Drick mer alkohol, älskar den känslan "ingen här är bättre än mig, ingen här kan ta mig, jag är bäst" [bigcheers]


   
SvaraCitera

raally:

"jag är vacker" 15 ggr om dagen, haha. men det funkar det med, efter ett tag börjar man tro de

Det är ju skitbra[crazy] man behöver inte inbilla sig att man är vacker, alla är vackra på ett elr annat sätt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

man behöver inte inbilla sig att man är vacker, alla är vackra på ett elr annat sätt

precis, fast det är svårt att tro när andra säger det.

1lobotomi:

jag kan inte ens ta åt mig minsta lilla positiva komplimang.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera