Aviseringar
Rensa alla

Självförtroendet suger


Ämnesstartare

HappyEnd:

Tro mig, jag vet hur det är. Det trevliga är att man kan vara sådär mystisk och bete sig allmänt konstigt, eftersom man ändå kommer flytta därifrån inom ett par år.

Haha, här e man udda om man ens pratar om att flytta. Man är inte accepterad i den här kommunen innan den tredje generationen e född och uppväxt här ute. Tyvär var det mina morföräldrar som flyttade hit först och när jag var 7 år så gjorde vi också det. Så jag är inte accepterad än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaliicee:

Så jag är inte accepterad än.

Då accepterar du helt enkelt inte dem heller [smile]


   
SvaraCitera

Stå på dig istället för att bara ta emot. Jag har själv varit ett mobboffer och när mobbaren efter ett uppehåll på 1 år, skulle köra med mig på hemkunskapen så sa jag istället åt honom att hålla käften och göra allt jobb ensam, istället för att (som han hade tänkt) låta mig göra allt och samtidigt jävlas och kommentera allt jag gör. Han blev paff och har därefter aldrig gjort ett nytt försök.

Kort sagt, verka självsäker fast du inte är det och hugg tillbaka.


   
SvaraCitera

Guns and psychotropic drugs.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Stå på dig istället för att bara ta emot.

Jo jag får försöka med det [smile]


   
SvaraCitera

aaliicee:

Jo ja får väl försöka ha den attityden i fortsättningen-
Går i 8an nu så bara ett och ett halvt år kvar [love]

Japp 🙂

Knurra:

jag vet lösningen!

KLICKA INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

ohYEA_:

KLICKA INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

för sent, jag är uppe i 52 views redan[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurra:

för sent, jag är uppe i 52 views redan

Ja klicka iaf inte [wink]


   
SvaraCitera

Ta inte åt dig av vad dom säger, Dom är patetiska - Förolämpar dig för att själv må bättre, Dom är inte värda att ta åt sig av. Be dom att dra åt helvete [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cattiz:

Ta inte åt dig av vad dom säger, Dom är patetiska - Förolämpar dig för att själv må bättre, Dom är inte värda att ta åt sig av. Be dom att dra åt helvete

Hehe tack för tipset [smile] Fast det funkar ganska bra med en pojkvän som säger till dom också [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch fyfan du är inte tjock!
jag är 175 o väger ca 57kg.. så du är nog på gränsen till undervikt precis som mig!
keep it up, du är fin som du är (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det du på bilden så har du inget att oroa dig för[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emhs:

usch fyfan du är inte tjock!
jag är 175 o väger ca 57kg.. så du är nog på gränsen till undervikt precis som mig!
keep it up, du är fin som du är (:

Tack ^^

Justified:

Är det du på bilden så har du inget att oroa dig för

Japp de e jag på bilden, tack 🙂


   
SvaraCitera