Aviseringar
Rensa alla

Självförvållade ärr


Ämnesstartare

De behöver såklart inte se ut som på bilderna i storlek el form.

Image​​​

Image

JA I DENNA POLL MÅSTE NI RÖSTA UTIFRÅN ERT FYSISKA KÖN; KISSAR NI UR KLITORIS SÅ MÅSTE NI RÖSTA SOM KILLE


   
Citera
Ämnesstartare

isola:

Nej (tjej) (Du röstade på detta alternat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Faktiskt inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (tjej)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Testade en eller två ggr när jag var runt fjorton år. Se om det skulle hjälpa lite. Men det kom knappt något blod och jag förstod ju att det inte skulle hjälpa på något sätt, så jag lade av med det.
Blev "blodsyster" med en kompis däremot. Hon skar mig lite, jag tyckte inte om det. Minns inte om vi verkligen gnuggade blod mot varandra eller om jag vägrade? Minns inte pga var nästan tio år sedan.

Hoppas att några ja-röstare redovisar sina röster också. Det verkar vara särskilt "fult" att skära sig som kille pga de ska ju alltid vara så starka och inte må psykiskt dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Testade en eller två ggr när jag var runt fjorton år. Se om det skulle hjälpa lite. Men det kom knappt något blod och jag förstod ju att det inte skulle hjälpa på något sätt, så jag lade av med det.

i förr i tiden hade dem att göra hål i huden o göra så bloder rinner ut fall ngn var sjuk ^^ typ så de kom nytt blod fall de va sjukdomen i blodet ^^ läste de på internet ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

i förr i tiden hade dem att göra hål i huden o göra så bloder rinner ut fall ngn var sjuk ^^ typ så de kom nytt blod fall de va sjukdomen i blodet ^^ läste de på internet ^^

åderlåtning? ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

i förr i tiden hade dem att göra hål i huden o göra så bloder rinner ut fall ngn var sjuk ^^ typ så de kom nytt blod fall de va sjukdomen i blodet ^^ läste de på internet ^^

mmh åderlåtning ):
stackars folk man behöver ju sitt blod när man ska stå mot sjukdomar o dylikt


   
SvaraCitera

jag kissar me klittan men har ingen snopp hur röstar jag
fan
identitenskris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Jag hade rätt mycket problem med självskadebeteende när jag var yngre. Det var som ett missbruk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Jag hade rätt mycket problem med självskadebeteende när jag var yngre. Det var som ett missbruk.

har du tatuerat över dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har du tatuerat över dem?

Det mesta ja. Har dock de värsta ärren kvar. Men ska hitta någon tatuerare som vill och kan täcka dom.


   
SvaraCitera