Forumet - Självmord?

Självmord?

919 0 28
Sedan några dagar tillbaka har jag mått jättedåligt. Jag har alltid mått dåligt men nu mår jag extremt dåligt. Jag ser ingen mening med livet längre. Hur kommer man ur såna här dalar, är det ens möjligt? Ska man visa vad man känner eller ska man gömma det inombords? Jag funderar på att begå självmord. För jag ser ingen utväg. Jag vet att självmord anses vara själviskt och fegt men vem vill leva ett liv med bara lidelse?

Spana också in:

thefox:

Hur kommer man ur såna här dalar, är det ens möjligt?

Gör bara sånt du tycker är roligt så man får tänka på något annat[y]

thefox:

Ska man visa vad man känner eller ska man gömma det inombords?

Blir nog bara jobbigare om du håller det inombords

thefox:

självmord

Drabbar bara de du älskar
Man skåjjar inte om sånt här! Håppas du vet va de e du skriver för de e allvarlit. Sist ja läste en sånhär tråd om att nån skulle ta livet avsej satt de bara nån nån å bara nån roli fan skåjja å mådde hur bra som helst. En sån skulle ju ........! En som ska göra sånt gör allti misstaget att skriva om de, som alldri vågar utföra de, den som gör de gör de i tysthet. De e ett rop på hjälp å hjälpen finns. I de här läget vet ja mkt väl va ja skriver för e själv insätt i ämnet frå bägge håll. De värsta man kan säjja te nån e -ryck uppdej.
man skriver inte om självmord. Inget å skåjja om har haft många kompisar som försökt, några lyckades. Ja själv h....skriver ja inte om. De e mina egna problem å lösa. Dom yngre i da söker problem, dom äldre har problem, dom som har försunnet har anhöriga fått probem i stället. En regel e, SKÖJJA ALLRI OM SÅNT. Du har inte en jevvla aning om va de innebär, & ja, ja e ganska grini nu.