Aviseringar
Rensa alla

Självmord, misshandel... orkar inte mer. sanningen


Ämnesstartare

Jag vet att jag har skrivit väldigt ''taskiga'' saker om honom men jag har haft anledningar.. Jag är så jävla förbannad på honom så jag vet inte vart jag ska ta vägen, känner bara att jag vill sätta mig ner, vart som helst och börja gråta men jag gör det inte för jag har gråtit väldigt mycket och nu är jag trött på det. Jag tänker inte vara svag längre, jag tänker göra så sanningen kommer fram oavsett vad han ljuger om. Han säger att jag har misshandlat honom och han aldrig har misshandlat mig..? Ja, jag kanske slog till honom några gånger men det var för jag var så jävla trött på att bli misshandlad dag ut och dag in utav honom! Jag har redan blivit det utav min mamma och hennes man och så ska jag ''tillåta'' att han också slår mig? Nej, Aldrig i livet!

Jag kommer ihåg första gången så väl att jag aldrig kommer glömma den gången: Han sa att han skulle ändra fb-relation på mobilen så jag tog hans mobil (vi var på kaptensvillan i hans rum, violett rummet) och sen la jag mig i sängen. Han tog tag i mig men jag var snabb och gjorde så han låg på rygg och jag över honom. Han slog min vänstra hand mot väggen tills jag släppte och sen nästa hand tills båda bultade av smärta. Sen på något sett försökte jag komma undan honom för jag visste att han var arg men istället råka jag bara knuffa undan sängen från väggen så jag hamnade på golvet i panik med honom över mig. Det ända jag hann tänka var: Hjälp...
Sen kom smällarna, smällar efter smällar mot huvud, hals och mage i flera omgångar med knytnävar som kom från honom. Efter vad som kändes som 3 timmar men som bara va cirka 2-3 minuter såg jag att han ''kom tillbaka'' och sen gick han med tårar i ögonen, ut mot hallen och satte sig i den blåa fotöljen närmast dörren ut och satte sig där. Jag försökte resa mig, jag kom upp på en fot och sen kom yrseln och illamåendet och jag föll ihop. Efter cirka 2-3 minuter försökte jag igen men nu sket jag i yrseln och illamåendet för jag ville ut till honom för att se hur det var med honom. Innan jag hann fram till han slog han ner en lampa som villan precis köpt från IKEA. Jag satte mig på knä framför honom och kände att jag höll på svimma men sket i det. Jag såg honom gråta och jag hörde: Förlåt Förlåt allt är mitt fel!
Jag sa bara att det var inte hans fel utan mitt även om jag var extremt arg och RÄDD för honom. Sen kramades vi och sa godnatt efter ett tag.
Nästa dag hade jag kraftig hjärnskakning och huvudvärk + blåmärken här och där vid ansikte, hals och mage.
Och när villan frågade var jag hade fått blåmärkena så sa jag att jag hade trillat ner från sängen.

Jag hade också väldigt ofta panikångest när jag var ihop med honom och varför jag hade det var för pga allt det jobbiga.
Sen en dag fick jag det i det gröna rummet som han hade när jag sov där. Han var där med mig hela tiden men jag visste inte att han hade gjort en sak han inte borde ha gjort.
När jag ''kom tillbaka'' och när jag lugnat mig kände jag hur blött det var mellan mina ben och frågade vad det kunde vara och han sa att han inte visste.
Jag kände och ja pressade honom till att berätta vad det var:
- Jag hade sex med dig under din panikångest för jag trodde du skulle må bättre...
Jag kunde inte fatta att han trodde att det skulle ''hjälpa'' mig men jag funderade inte vidare på det.
Men när jag fick kramper pga diabetes och han hade gjort samma sak så kunde jag inte sluta fundera på varför han gjorde så här..?
Trodde han seriöst att det skulle HJÄLPA mig???
Hur sjuk är man om man tror det..?

Sen kom hotelserna om allt möjligt:
Göra slut
Inge Analsex - Inge sex alls för mig alls
Slå mig
Lägga ut bilder/filmer
Berätta hemliga saker

Och allt bara fortsatte men jag älskade honom ändå (varför och hur kunde jag göra det?)

Den 20 Augusti 2012 på Djäkneberget vid ankdammen i en sån där vit ''kupol'' eller vad dom nu heter, så friade han till mig med våra ringar som vi hade köpt tidigare. Jag vart så glad och jag trodde han också var glad för vi båda såg glada ut. Vi hade sex där samtidigt också...
Men inte långt efteråt tog jag ett gradivitetstest som visade positivt och jag visste att om han fick reda på det så skulle han göra slut och jag skulle bli sårad mer. Jag vet inte igentligen vem som gjorde slut, tror det var båda.
Någon vecka efter försökte jag förklara för honom att jag var gravid med honom (för hade inte haft sex med någon annan än han då) men han vägrade lyssna.
Han började skicka sms om jag visste om avsugning var att knulla och sa att han hade blivit avsugen och fan allt. Han började kalla mig för psykbryt, hora och sådant och började hota mig. Jag vart stressad och pressad och gjorde dumma saker och fick missfall...
Några veckor senare så hade han och jag sex den dagen han tydligen bråkade med en tjej som han var kär i (Sköldis) och vi hade det några gånger innan jul också. Tror det var den 20 december, den natten han krocka med bilen som han höll på leka med som vi hade sex i utanför netto och det var efter det som han krocka med bilen på en skylt för han höll på leka för han ville sladda. Som tur var jag så snäll så han fick sova hemma hos mig i min säng där vi hade sex igen. Och sen var jag tydligen tvungen att omvända sanningen angående bilolyckan... Otur...
Sen var vi vid nyår igen och drack lite. Vi gick ensamma ut för att smälla raketer och hade sex igen i en lekstuga..
Sen efter nyår tror jag inte vi har träffats så mycket.

Men nu har han hotat med att lägga ut sexfilmer på mig och han (som han säger att han raderat) men jag kan fortfarande anmäla bara hotet då jag fortfarande är mindreårig..
Sen att jag ska betala grönalund men nej! tänker jag inte göra! För dom bjöd på den resan!
Sen att jag inte kommer kunna lita på honom mer.
Och nu är hans vänner och flickvän på mig!
Hans flickvän började skriva till mig om att jag skulle låta dom vara och blablabla. Hur lätt är det när han ljuger om sanningen?! och sen att hon fittan börjar skriva till mig??
Och hans vänner.. Att jag lever i en lögnvärld? PFF!.. Nej, det gör jag verkligen inte, det är ni som tror på hans lögner inte jag. Hade vi använt en lögndetektor så hade ni fan fått se vem som ljuger och det är fanimej han och inte jag!
Tycker ni ska ta och fundera lite på om ni verkligen ska lita på hans lögner även om han är eran vän för även vänner ljuger, speciellt om sådana saker dom skäms för och inte vill att ens vänner ska veta 🙂 Så fundera på det innan ni börjar käfta mot mig när ni bara fått höra hans version som är lögnen och inte min som är sanningen!

Och om nu DU(du vet vem du är) läser detta så tycker jag att du kan börja berätta sanningen nu för alla istället för att trassla in dig i ännu mer lögner än vad du nu redan har gjort för sanningen kommer till slut fram ändå. Det är bara extremt fegt att inte erkänna det man har gjort även om man skäms för det.
Jag har flera vittnen på hur du har bettet dig t.ex på den där tjejkvällen då du strula med andra tjejer och slog dom för dom vägra hångla med dig och hur du sen slog mig ner mot marken utomhus när jag inte änns hade gjort något...
Kom fram från ditt lilla gömställe och stå för allt istället för att dina vänner och din nya flickvän ska sköta allt åt dig.
DIn lilla ruttna fega jävla falska människa!
Du tror att du är den ända som mår dåligt av allt detta, som vill ta självmord och allt men det är du inte. Jag vill samma sak och jag mår lika dåligt över detta. Så sluta tyck synd om dig själv när detta drabbar mig också!

Skrev detta för jag behövde göra det...


   
Citera

Återkommer med svar imorgon eftermiddag, nu ska jag försöka att få lite sömn, natti! [party]


   
SvaraCitera

läste inte exakt allt men asså
wtf

tycker ni ska säga upp kontakten med varandra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

tycker ni ska säga upp kontakten med varandra

Har sagt upp kontakten med honom men problemet är att han ljuger om precis allt och gör så att hans nya flickvän och hans vänner är på mig nu :/


   
SvaraCitera

läste allt & jag tror på dig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lossas vampyr:

läste allt & jag tror på dig..

vet ej om du menar det eller ej, men tack isåfall


   
SvaraCitera

Orkade ej läsa allt, men det enda rätta är väl att anmäla honom????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggligt:

enda rätta är väl att anmäla honom????

Utan några bevis?
Har inga blåmärken kvar, endast en bild där min arm är blå.
Inga hot inspelade eller sparade, endast där han hota med sexfilmerna.
Kan inte bevisa att han hade sex med mig under mina panikångester/kramper.

Det ända han kommer göra är att tvärneka så det kommer inte gå


   
SvaraCitera

Anonymia08:

Utan några bevis?Har inga blåmärken kvar, endast en bild där min arm är blå.Inga hot inspelade eller sparade, endast där han hota med sexfilmerna.Kan inte bevisa att han hade sex med mig under mina panikångester/kramper.Det ända han kommer göra är att tvärneka så det kommer inte gå

Min syster var med om nå liknande, utan några bevis. Det är alltid värt att försöka! Straffas han inte så har du i alla fall gjort allt du kunnat!


   
SvaraCitera

Det är alltid värt att anmäla. Det är det enda rätta, och hur jobbigt det än är så är det det bästa du kan göra. För att göra något är alltid bättre än att inte göra något. Det är aldrig för sent.


   
SvaraCitera

Anonymia08:

vet ej om du menar det eller ej, men tack isåfall

vet att d är jobbigt när folk har gjort saker mot en som man inte kan bevisa...
och med människor som säger att man hittade på eller att det inte var nåt farligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggligt:

Det är alltid värt att försöka! Straffas han inte så har du i alla fall gjort allt du kunnat!

Jag ska försöka 😀

OF 5:

Det är alltid värt att anmäla. Det är det enda rätta, och hur jobbigt det än är så är det det bästa du kan göra. För att göra något är alltid bättre än att inte göra något. Det är aldrig för sent.

Jag ska försöka för jag har fortfarande bevis där han hota mig att lägga ut sexfilmer på nätet samt en bild iallfall där jag är blå.
kan ju fråga samtidigt om dom kan köra lögndetektor 🙂

lossas vampyr:

vet att d är jobbigt när folk har gjort saker mot en som man inte kan bevisa...

det är skit jobbigt...


   
SvaraCitera

OF 5:

Det är alltid värt att anmäla. Det är det enda rätta, och hur jobbigt det än är så är det det bästa du kan göra. För att göra något är alltid bättre än att inte göra något. Det är aldrig för sent.

äggligt:

Straffas han inte så har du i alla fall gjort allt du kunnat!

Plus att även om han tvärnekar och det inte går o göra något så har det då i alla fall uppmärksammats - vilket bara det i sig har en påverkan - förhoppningsvis sådan påverkan att det får honom att fatta att detta inte är någon lek eller på låtsas eller liknande. Anmäl.

[love]


   
SvaraCitera

Anonymia08:

det är skit jobbigt...

kan vara det... men man får inte bry sig om dom för mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mejlade polisen och dom sa att detta är brottet: grov-
kvinnofridskränkning samt våldtäkt.

Så här skrev dom i brevet:
Hej!
Jag kan bara råda dig att anmäla dessa händelser. Av det jag läser så kan brottsrubriceringen vara grov-
kvinnofridskränkning samt våldtäkt.

Bevisfrågan är alltid svår i dessa ärenden då det oftast inte finns några vittnen. Men det är viktigt att få en helhetsbild. Vid dessa typer av ärenden så kopplar vi alltid in en åklagare om det finns en misstänkt.

I övrigt så förstår du säkert att en rättsprocess alltid är jobbig för målsägaren. Men att polisanmäla är ett sätt att sätta gränser och hoppas på att personen ändrar sitt beteende mot andra kvinnor.

Du kan komma in på polisstationen eller om det känns lättare, ringa 114 14. Du måste då kunna svara på vissa frågor. När, var, hur, vittnen, misstänkt, skador.

---------------------
Vittnen har jag vid en händelse då han var full på en fest och han fick psykbryt och slog ner mig samt gick på en annan tjej som han sedan slog för att hon inte ville strula med han, hände massa annat men det detta har jag vittnen på.

det andra kan bli svårt för har bara ett sparat sms där han hota med att lägga ut sexfilmer och sen har jag bara en dålig bild där jag är blå efter honom.


   
SvaraCitera