Aviseringar
Rensa alla

självmords evolutionära fördel


Viljans Triumf:

Ja, men nu handlar det inte om förvaring, utan om överlevnad

men så man får lite perspektiv på hur många vi är jämfört med jordens yta, många får det att låta som att jorden snart kommer svämma över av spädbarn och att vi kommer bli kannibaler allihop.
viktigast i den här frågan är nog att bekämpa analfabetism, är i dom länder där det är högst som folk har mest barn. tex sverige har vi en befolkningsökning på 0,02%


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Faktum kvarstår att vi bara blir fler och fler

Ja men inte så många du säger ju att 6 miljarder fördubblar sig mycket snabbare än 3 miljarde ja det är sant men det gör det inte ifall människor hela tiden dör.


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

-1, min erfarenhet säger tvärtom

Finns ensamvargar också.
Men deras mening är väl att hitta den rätta flocken, där dem kan känna sej hemma och accepterad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leeilaa:

Ja men inte så många du säger ju att 6 miljarder fördubblar sig mycket snabbare än 3 miljarde ja det är sant men det gör det inte ifall människor hela tiden dör.

Folk lär väl ha dött i precis samma omfattning (till antalet som existerade) när vi var tre miljarder med, men vi lyckades ändå att bli fler, fler människor dör inte nu bara för att vi är många

Alfen:

att vi kommer bli kannibaler allihop.

hoppas kan man alltid, är sugen på lite soylent green


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

Finns ensamvargar också.
Men deras mening är väl att hitta den rätta flocken, där dem kan känna sej hemma och accepterad.

finns folk med antisocial persolighetsstörning med som inte kan bry sig mindre om dem tillhör någon flock, om vi ska fortsätta tramsa runt med att uppföra oss som primater kommer vi aldrig att uppnå övermänniskan


   
SvaraCitera

Tilda1988:

självinsikt tvingar dåliga människor att döda sig själva

människor som inte tänker mår inte dåligt, dumma männiksor mår bra... typ så ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Tvångssterilisering

Är förmodligen nödvändigare än vad vi tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Är förmodligen nödvändigare än vad vi tror.

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, för det finns ju inga "dåliga" människor som är vid liv...?

Jo. Allt för många.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

[tired]

Nej, okej. Inte i ditt fall, för du tar ju anabola som sköter det åt dig[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Nej, okej. Inte i ditt fall, för du tar ju anabola som sköter det åt dig

Du är så jävla puckad att det är riktigt synd om dig och alla i din närhet.

Jorden kan och kommer försörja flera 100 gånger så många människor jämfört med vad den gör idag. Vänta du bara så får du se... Alla är inte lika dumma som du så att tro att utvecklingen inte kommer fortskrida finns det ingen anledning till. Så tvångssterilisering är verkligen inte motiverat, utom möjligtvis för sånna med din intelligenskvot...

Vidare fungerar mina reproduktionsorgan prima trots mitt bruk, tack och hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

människor som inte tänker mår inte dåligt, dumma männiksor mår bra... typ så ja.

Men vänta nu... alla tänker! Hur fan vet du att dumma människor mår bättre än smarta?


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Men vänta nu... alla tänker! Hur fan vet du att dumma människor mår bättre än smarta?

oj. och du ska vara moderator?
jag har också rätt till en uppfattning vettu. jag tror att blåsta människor inte mår dåligt för de fattar inte all skit. det är ju bästa framgångskonceptet, skit i alla andra så vinner du på det. varför tror du annars att det finns så många psykopater i toppen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Du är så jävla puckad att det är riktigt synd om dig och alla i din närhet.

I'll never talk again, oh boy you've left me speechless, you've left me speechless so speechless. And I'll never love again, oh boy you've left me speechless so speechless.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de med insikt tar livet av sig för att de mår dåligt av sin insikt. samtidigt är insikt just vad människosläktet behöver då majoriteten har förlorat sin verklighetsförankring. kollektivt självmord.

jag har alltid rätt, den som ifrågasätter min logik bevisar endast sin idioti.

tråden ligger i klotter.


   
SvaraCitera