Aviseringar
Rensa alla

sjön.


Ämnesstartare

kan någon förklara dethär för mig?
när man ska kalla någon han lr hon så ska man juh byta ut det mot hen. med sjön. och det är jättebra så ingen blir lessen.
men varför är de bara så med sjön. tillexempel utseende. varför byter dem inte mot ett annat ord istället för ful och snygg. så ingen identifierar sig genom sitt utseende. och samma med hudfärg. att det ska heta samma för alla.

vad tycker ni ska hen vara istället för alla dem här orden. eller ska det vara andra nya ord för varje sak man byter ut?


   
Citera
Ämnesstartare

Och varför i helvette ska dom inte avskaffa maskulinum och femininum för... vavavavava ord kan fan inta ha kön.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Och varför i helvette ska dom inte avskaffa maskulinum och femininum för... vavavavava ord kan fan inta ha kön.

Det är skillnad ord kan inte bli upp rörda av att vara olika. Det är bara människor som blir de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ ENNIE

TYCKER DETTA VAR EN BRA IDÉ KAN DU KOMMA PÅ NÅGOT BRA ORD SOM KAN ERSÄTTA FUL OCH SNYGG OCH ALLA ANDRA UTSEENDERELATERADE ORD DET VORE EN BRA BÖRJAN TROR JAG SEN KAN VI KOMMA PÅ ETT ORD SOM MAN KAN HA ISTÄLLET FÖR NU OM FEM MINUTER SEN IGÅR OCH IMORGON FÖR DET SPELAR INGEN ROLL NÄR MAN GÖR SAKER BARA DE BLIR GJORDA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns i sjön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

finns i sjön

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

t är skillnad ord kan inte bli upp rörda av att vara olika. Det är bara människor som blir de.

djur kan inte heller bli ledsna, inte barn heller det sa läkare änd a fram till femtiotalet [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

HEJ ENNIE

HEJ IDDQD

jag tycker det lättaste är att säga hen istället för alla utseende ord tillexempel om man ska säga att någon är snygg säger man bara att hen är hen, så det inte blir någon som blir ledsen lr avundsjuk på att hen har bättre utseende än hen

dvärgkastarn:

SEN KAN VI KOMMA PÅ ETT ORD SOM MAN KAN HA ISTÄLLET FÖR NU OM FEM MINUTER SEN IGÅR OCH IMORGON FÖR DET SPELAR INGEN ROLL NÄR MAN GÖR SAKER BARA DE BLIR GJORDA

ja [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

finns i sjön

jag tycker alla trådar ska heta HEN istälelt för sin rubrik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

jag tycker det lättaste är att säga hen istället för alla utseende ord tillexempel om man ska säga att någon är snygg säger man bara att hen är hen, så det inte blir någon som blir ledsen lr avundsjuk på att hen har bättre utseende än hen

TYCKER DETTA LÅTER JÄTTEBRA DÅ KAN MAN SÄGA TYP: HEJ VAD DU ÄR HEN I HÅRET LR JAG KÄNNER MIG HEN I DEN HÄR KOFTAN LR: NU MÅSTE JAG FÅ MIN HENHETSSÖMN [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

TYCKER DETTA LÅTER JÄTTEBRA DÅ KAN MAN SÄGA TYP: HEJ VAD DU ÄR HEN I HÅRET LR JAG KÄNNER MIG HEN I DEN HÄR KOFTAN LR: NU MÅSTE JAG FÅ MIN HENHETSSÖMN [smile]

MMM;;;MM [smile][smile][smile][smile] DET VAR HEN SAGT


   
SvaraCitera