Forumet - sjuk :(

sjuk :(

274 0 20
har varit sjuk rätt länge nu. feber, förkyld, ont i halsen och nu börjar jag må riktigt illa. känns som att jag ska spy

finns det ngn receptfri bra medicin som man kan ta eller äta ngt speciellt? vill väldigt gärna bli frisk

btw hur stor att risken att det är ngt allvarligt? har varit så här i 3 veckor nu, brukar aldrig vara sjuk så länge...

Spana också in:

isola:

Men du har väl varit sjuk någon gång innan i ditt liv?

soimpolite:

brukar aldrig vara sjuk så länge...

Karl Bertil Jonsson:

en kväll med mig o du blir frisk [wink]

om den innehåller en walk-in-frys som kan kyla ner mig kanske [cry]

enhimmelskdrog:

men eftersom du har varit sjuk länge kan det ju vara någon sorts influensa kanske

behöver man medc för det eller går det över av sig själv? [crazy]

enhimmelskdrog:

vet inte om det är bättre än andra varma drycker

kan varm choklad vara bra? [surprised] är väl inte värmen som är bra? [shake]
soimpolite:

behöver man medc för det eller går det över av sig själv? [crazy]

tror det kan gå över av sig själv men eftersom du har varit sjuk 3 veckor kanske du borde gå och se om du kan få något som hjälper [crazy]

soimpolite:

kan varm choklad vara bra? [surprised] är väl inte värmen som är bra? [shake]

skulle hellre dricka varm choklad än blåbärssoppa iaf [blush]
enhimmelskdrog:

tror det kan gå över av sig själv men eftersom du har varit sjuk 3 veckor kanske du borde gå och se om du kan få något som hjälper

känns bara så meningslöst. vårdcentralen här suger och jag ska iväg snart.. dessutom skulle jag antagligen vara frisk när jag väl ska dit lol

enhimmelskdrog:

skulle hellre dricka varm choklad än blåbärssoppa iaf

jag med men tror det finns ngn annan anledning till vrf blåbärsoppa. typ näringsrikt eller ngt :S
soimpolite:

känns bara så meningslöst. vårdcentralen här suger och jag ska iväg snart.. dessutom skulle jag antagligen vara frisk när jag väl ska dit lol

då är det bara att härda [y] om det inte blir mycket värre förstås

soimpolite:

jag med men tror det finns ngn annan anledning till vrf blåbärsoppa. typ näringsrikt eller ngt :S

ah det är ju sant, massa c-vitamin [smile]