Aviseringar
Rensa alla

sjuk, sjuk, sjuk


Ämnesstartare

är assjuk och mår skit [cry] hoppas det blir bättre tills imorgon för jag pallar inte att gå till skolan sjuk


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

att gå till skolan sjuk är standard, man stannar hemma när man är trött ist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

att gå till skolan sjuk är standard, man stannar hemma när man är trött ist.

aldrig fattat hur folk orkar gå till skolan när man är sjuk. sitter liksom där med en rinnande näsa, feber, huvudvärk, ont i magen, illamående, ont i halsen, ingen röst och fryser. palla sitta där då. trött är annorlunda, man kan sova i skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

palla sitta där då. trött är annorlunda, man kan sova i skolan

riktiga män varken sover i skolan eller bryr sig om sjukdom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

är assjuk och mår skit hoppas det blir bättre tills imorgon för jag pallar inte att gå till skolan sjuk

Ta det lugnt och vila hemma så kommer det gå över. Skit fan i skolan. Riktiga män tar hand om sig själva, det finns inget smart i att slita ut sig för ingenting. Sorry Dan.

Krya på dig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh hoppas du ej får det virus som jag + nästan alla människor i min närhet har haft eller har just nu. asjobbigt..

krya på dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xyz123:

Riktiga män tar hand om sig själva,

Tjurskit, riktiga män drar ut i krig med amfetamin i blodet, bar överkropp, krigsmålning, etanol i pluntan och en cigarr i käften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Tjurskit, riktiga män drar ut i krig med amfetamin i blodet, bar överkropp, krigsmålning, etanol i pluntan och en cigarr i käften.

Och stupar efter en kvart. [wink] Tjaaa, visst, ok, har man dödslängtan så visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xyz123:

Och stupar efter en kvart. [wink] Tjaaa, visst, ok, har man dödslängtan så visst.

Ja men jävlar vilken kvart det blir. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja men jävlar vilken kvart det blir.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

är assjuk och mår skit [cry] hoppas det blir bättre tills imorgon för jag pallar inte att gå till skolan sjuk

Nu whinar du precis som Ronaldo. Typiskt Madrid-fjantar!
[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

riktiga män varken sover i skolan eller bryr sig om sjukdom

du om någon borde inte säga saker som "rikitga män"

xyz123:

Ta det lugnt och vila hemma så kommer det gå över. Skit fan i skolan. Riktiga män tar hand om sig själva, det finns inget smart i att slita ut sig för ingenting. Sorry Dan.

Krya på dig.

haha hade gärna skitit i den men måste på skitmöte imorgon så blir tvungen att gå hur jag än mår. kan dock dra hem efter det. haha verkligen, väl talat

tack [smile]

Hjärtlös:

åh hoppas du ej får det virus som jag + nästan alla människor i min närhet har haft eller har just nu. asjobbigt..

krya på dig!

blä! alla verkar vara sjuka just nu. jag blev smittad av min brorsa.

tack [smile]

Xisco:

Nu whinar du precis som Ronaldo. Typiskt Madrid-fjantar!

haha jag gillar att gnälla och har all rätt i världen att göra det. Ronaldo är dock en liten bebis som inte ska gnälla. fast han är ingen äkta Madrid-gubbe så gör inget- värre vore det om San Iker höll på sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

måste på skitmöte imorgon så blir tvungen att gå hur jag än mår.

Hmm, ok då är det bäst att gå på mötet och sen...

patrick bateman:

dra hem efter det.

[smile]

Jag vet att man snabbare återhämtar sig från förkylning om man rejält vilar ut några dagar. Det är smartast så. Bättre än att dras med utdragna förkylningar som varar i veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

du om någon borde inte säga saker som "rikitga män"

Jag är en riktig man, jag gillar rosa, klagar inte när jag är sjuk utan biter ihop, är en jävel på att laga mat osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

aldrig fattat hur folk orkar gå till skolan när man är sjuk. sitter liksom där med en rinnande näsa, feber, huvudvärk, ont i magen, illamående, ont i halsen, ingen röst och fryser. palla sitta där då. trött är annorlunda, man kan sova i skolan

Du beskrev nyss min vardag:-P går till skolan oavsett fysiskt tillstånd^^ om nån blir smittad är det deras fel som gick för nära:-P krya på dig!<3


   
SvaraCitera