Aviseringar
Rensa alla

Sjukaste boken?


Ämnesstartare

Den sjukaste boken jag känner till är "Äldreomsorgen i Övre Kågedalen" en bok av vad jag förstått handlar om en morfar och hans barnbarn som bor i en stuga någonstans. Morfarn älskar Hitler och Stalin och hatar judar och negrer och tvingar sitt barnbarn att rövknulla honom och hans kompisar. Här läser en kille högt ur uppföjaren.

Här är en sida med random-fraser från boken:
http://helgo.net/e/ord/omsorgen/

Vad är den sjukaste boken du känner till?


   
Citera
Ämnesstartare

Michael Jacksons läkarjournal. Möhöhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Michael Jacksons läkarjournal. Möhöhö

Den boken måste vara en riktigt Thriller, höhöhö....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men en bok när jag var liten, "Malin ska klippa sig" eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Den boken måste vara en riktigt Thriller, höhöhö....

åh, jag älskar dig ibland[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bibeln


   
SvaraCitera

Den gula boken som handlar om en mans liv i norge och hur han kastar sin boll mot väggen och lånar sin brors lägenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

American Psycho ligger nog långt upp på listan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blodo tarmar i plugget. Väldigt bra. Jagär dock inte klar m den[y]


   
SvaraCitera
Jeay_L

McLuver:

"Äldreomsorgen i Övre Kågedalen"

Jag bor i det som räknas till kågedalen [cry]


   
SvaraCitera

Barry Trotter och den skamlösa parodin pallad ebara läsa typ två kapitel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mein Kampf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våtmarker av Charlotte Roche är rätt speciell 😛

"Våtmarker är berättelsen om 18-åriga Helen Memel som inlagd på sjukhusets proktologiska avdelning för operation av ett skärsår i anus fördriver tiden med fundera över sex i allmänhet och renlighet i synnerhet. Upplägget tjänar temat väl, det föranleder Helen att utifrån sin situation fritt associera kring sina kroppsvätskor, kroppsöppningar och kroppsliga erfarenheter.

I protest mot en neurotisk mor, en mentalt frånvarande far och samhället i stort har Helen utvecklat ett minutiöst inverterat system för personlig hygien, eller närmare bestämt ohygien. Hon samlar smegma i underlivet som hon sedan stryker på halsen i stället för parfym, äter sina snorkråkor, sårskorpor, samt gammalt menstruationsblod och sperma hon samlat under naglarna samtidigt som hon ständigt sorgfritt för upp nya saker i underlivet. Vidare beskrivs ingående diverse avancerade onanitekniker samt olika sätt att ha analsex. Helen byter sina använda tamponger med en väninna och hon sörjer att kvinnor (till skillnad från män?) aldrig samlas och onanerar i grupp."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Våtmarker av Charlotte Roche är rätt speciell 😛

hahahaha, trollförfattare är underbara [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tilda1988:

Våtmarker

Vill läsa nu! [surprised]


   
SvaraCitera