Aviseringar
Rensa alla

Sjukaste


Ämnesstartare

Vad är det sjukaste du har gjort hemma hos någon:p Och då pratar vi om snusk och inget annat;)


   
Citera

pruttat på kompisens kudde.


   
SvaraCitera

Jag och min dåvarande flickvän var "husvakter" och några kompisar som var bortresta. Den tiden utnyttjade vi till att bland annat leka lite rollspel hemma hos dem. Flickvännen spelade en tjej som bodde där och jag spelade en som levererade ett paket dit. Det slutade med att hon blev knullad på köksbordet, i soffan och i deras säng...

Räknas det till snusk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle hjälpa grannfrun med lite bestyr i hennes lägenhet så jag fick nycklarna dit. Jag gjorde det jag skulle sen rotade jag runt i hennes lägenhet. I tvättkorgen hittade jag hennes smutsiga trosor och BH som jag tog på mig. Sedan kröp jag ner i hennes säng och onanerade tills jag kom. Satsen la jag på lakanet under täcket. Jag har fortfarande kvar ett par smutsiga stringtrosor som jag stal av henne.


   
SvaraCitera

Sex i kompisens lillasysters säng, myspys i badrummet med exet hos en för mig okänd människa, sex i ett annat ex föräldrars säng, soffa, matbord och bubbelbad.

Fick även vara lägenhetsvakt hos en kompis som var på bröllop långt upp i landet, och då passade jag och exet på att banga på hans soffa, databord, golv och säng. Duschen också, förstås.

Inget är särskilt speciellt, alla gör väl detta nån gång i livet kan jag tänka mig men sån där tvättkorgsaction som kinkyboy håller på med har aldrig fallit mig i tanken.


   
SvaraCitera

du skall bara veta vad jag gjort hos (och med) din mamma[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

du skall bara veta vad jag gjort hos (och med) din mamma[wink]

Berätta! skicka PM om det är för exklusivt.


   
SvaraCitera

rosahest:

Berätta! skicka PM om det är för exklusivt.

Berättar om du skickar nakenbilder på din mamma[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

Berättar om du skickar nakenbilder på din mamma[wink]

Hade jag gärna gjort, men hon lämnade hemmet ganska fort för nån karriär inom filmbranschen förstår du. Vet inte om gjort något namn för sig eller så, bryr mig inte direkt heller, men du kan väl googla namnet "Tory Lane" och se vad som dyker upp?

Har för mig det var hennes artistnamn.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera