Aviseringar
Rensa alla

sjukdomstråden


Ämnesstartare

isola:

tror de att det är psykosomatiskt+

Kanske, är inte medveten om det själv. Mår inte sämre psykiskt nu än innan 


   
SvaraCitera

Har varit hos läkaren och kommer sannolikt få cool medicin utskriven, som jag själv ska injicera hemma en gång i veckan. Blir skoj. För ungefär 1/3 funkar den skitbra, folk blir typ symptomfria, för 1/3 ger den en god positiv effekt men inte direkt 100 % smärtfrihet. För den sista tredjedelen funkar den knappt alls.

Är fett peppad på detta, känns hoppfullt. Plox låt den funka skitbra för mig, och låt mig slippa alla obehagliga biverkningar.


   
SvaraCitera

jag har just blivit frisk från cancer, en helvetes sjukdom kan jag lova er!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heedenstrom:
jag har just blivit frisk från cancer, en helvetes sjukdom kan jag lova er!

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wä, ska in till hjärtläkaren snart igen för kontroll, kommer då missa en hel skoldag. Det känns inte värt. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra tråd. Kom på att jag missade att gå till kardiologen i augusti. dåligt av mig. aja allt går att skjuta framåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja vill bli frisk. Har gjort saker som vanligt trots att ja haft jättemktfeber o varigt förkyld.


   
SvaraCitera
seasaw

halsont här men jag gnetar på, jobb, träning och skola hej hå


   
SvaraCitera

Värker överallt, småfebrig, halsont och snorig näsa. Så nu ska jag iväg till Norrköping över helgen för ett intensivt årsmöte. Kommer bli jättekul och jättehemskt. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har fått massa random blåmärken på benen. små blåmärken lite här och var men de allra flesta är placerade på högra vaden och vänstra lårets baksida. bör nog ringa vc.


   
SvaraCitera