Aviseringar
Rensa alla

Sjukskrivning


Ämnesstartare

Supply and Demand:

Emo [cool] Bränn dig lite till bara?

😀
Tror inte man blir sedd som invalid av lite brännskador på armarna.

Mårran:

Försök se på eländet från den ljusa(re..) sidan...

Gjort det i 4 månader nu. Har blivit less.

Nachac:

Samma nu, det vill säga om man vägrar när man blir inkallad.

Förutom dem som ryckte in nu i januari. Den tionde juli blir värnplikten frivillig, så då blir dem tillfrågade om de vill fortsätta göra värnplikten eller ifall de vill fortsätta.
Jag muckar den 23 juni. ._.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lulz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Förutom dem som ryckte in nu i januari. Den tionde juli blir värnplikten frivillig, så då blir dem tillfrågade om de vill fortsätta göra värnplikten eller ifall de vill fortsätta.

Ah, I see. Fast nu skulle de väl ändå hamna i fängelse om de vägrade?

Nabla:

Jag muckar den 23 juni. ._.

Surt. Jag vidtog mått och steg för att se till att slippa, d.v.s. formulerade mig på blanketten så att jag verkade oengagerad och olämplig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Tror inte man blir sedd som invalid av lite brännskador på armarna.

Okej, men om du cuttar dig ses du som en fara för dig själv och får bli inlagd eller nåt - slipper lumpen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ah, I see. Fast nu skulle de väl ändå hamna i fängelse om de vägrade?

Mja, det är inte lika allvarligt längre, visst det väcks åtal men jag vet inte vad följderna blir. Det variar också från regemente till regemente. En polare hade hoppat av lumpen för att det inte riktigt var hans grej.
Hos oss så fnyser de en i ansiktet om man önskar att lämna. Så jag vettefan asså.

Nachac:

Surt. Jag vidtog mått och steg för att se till att slippa, d.v.s. formulerade mig på blanketten så att jag verkade oengagerad och olämplig.

Mjo, den enda anledningen till att jag ville göra lumpen är väl att det skulle se bra ut när/om jag söker till polishögskolan.
Annars skulle jag gjort som du. Tycker fan inte det är värt det. Skjutvapen. Nä, tvi vale. Jag kastar hellre blommor på folk.

Supply and Demand:

Okej, men om du cuttar dig ses du som en fara för dig själv och får bli inlagd eller nåt - slipper lumpen

Mjo,mja, jag vill inte slippa lumpen helt och hållet. Jag behöver bara en veckas mental paus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Mja, det är inte lika allvarligt längre, visst det väcks åtal men jag vet inte vad följderna blir. Det variar också från regemente till regemente. En polare hade hoppat av lumpen för att det inte riktigt var hans grej.

Ah. JA, de bryr sig väl inte riktigt lika mycket längre.

Nabla:

Hos oss så fnyser de en i ansiktet om man önskar att lämna. Så jag vettefan asså.

Tycker det mest är fånigt, men det får väl stå för mig.

Nabla:

Mjo, den enda anledningen till att jag ville göra lumpen är väl att det skulle se bra ut när/om jag söker till polishögskolan.

Hade det nästan inte varit bättre att läsa juridik eller något istället? Hade nog gett mer meriter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Mjo,mja, jag vill inte slippa lumpen helt och hållet. Jag behöver bara en veckas mental paus.

Ät ej och hoppas på att svimma och få hjärnskakning osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju alltid bjuda in salmonellabakterier, det lär bli spännande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Skjutvapen. Nä, tvi vale. Jag kastar hellre blommor på folk.

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Hade det nästan inte varit bättre att läsa juridik eller något istället? Hade nog gett mer meriter.

Fan.

Men plugga är tråkigt.

Supply and Demand:

Ät ej och hoppas på att svimma och få hjärnskakning osv

Jag som gillar att äta. :/

Nervtramp:

Du kan ju alltid bjuda in salmonellabakterier, det lär bli spännande.

Det är sant. Käka massor utav rå kyckling.

För jag tänkte nu annars sparka foten in i en mur, i hopp om att bryta tån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

För jag tänkte nu annars sparka foten in i en mur, i hopp om att bryta tån.

Är du van vid sådant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Jag som gillar att äta. :/

Jag tycker bara du klagar när jag ger massa bra förslag [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Är du van vid sådant?

Inte ett dugg. Några tips?

Supply and Demand:

Jag tycker bara du klagar när jag ger massa bra förslag [sad]

Nej, jag klagar inte. Jag slopar bara, men du ska veta att jag är ytterst tacksam.
Men ajg ska inte vara den som är den men det känns inte som att jag kommer må dåligt av att jag svälter mig en dag. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Nej, jag klagar inte. Jag slopar bara, men du ska veta att jag är ytterst tacksam.
Men ajg ska inte vara den som är den men det känns inte som att jag kommer må dåligt av att jag svälter mig en dag. :/

Tacksamhet är ju alltid något. Själv blir jag lätt yr om jag inte äter under en dag.
Försök springa upp eller ner för en trappa med något för ögonen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Stå ute i kylan tills du blir väldigt förkyld.

Nabla:

Jag gör det konstant i lumpen. Min kropp vägrar bli förkyld. ><

Exakt hur har du tänkt att bli förkyld genom att stå ute i kylan? [confused]


   
SvaraCitera