Aviseringar
Rensa alla

sjukt dilemma...


Ämnesstartare

idag har det hänt en hel del sjuka grejjer... allt började för typ 2 veckor sen när jag träffade en okänd kille utanför jobbet och började prata med. det visade sig att han var här och jobbade tsm med typ 4 andra killar med att sälja bredbandsabonemang. slutade med att vi bytte nummer och bestämde att ses och festa den helgen.

så vart det och väl ovh jag vart rejält full och han var ju faktiskt rätt snygg så det syntes nog på mig att jag var intresserad av honom ovh han vart rädd. dock hände inget mer än att jag höll mig typ rätt nära honom.

sen idag har han börjat flippa totalt för vi träffades igår igen när han var vid mitt hus och sålde det där bredbandet. alltså idag har han börjat flippa och hota mig på sms med att han skulle vilja misshandla mig och att jag är en bögjävel och att det är äckligt med bögar och blabla. mitt i allt detta så börjar en av hans kollegor (som han bor tillsammans med i en lägenhet) att skriva till mig att han är bi och tycker jag är fin och vill träffas och fika med mig imorgon, och att jag inte ska säga något om detta till kille nummer ett.

jag vet inte alls vad jag ska tro om detta. har typ bestämt nu att jag ska träffa kille nummer 2 imorgon men jag är typ skiträdd och tror att han bara ljuger och fejkar och att det är kille nummer ett som ligger bakom allt för att kunna spöa skiten ur mig lr typ misshandla mig till döds för han verkar helt sjuk i huvet. :s

fast ja kollade upp kille nummer 2s bdb, och på den hade han massa bilder på typ sina kompisar och kommenterat med "SNYGG HAN ÄR" och sånt. så jag fattar inte... är helt confused, vad ska jag göra[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

Träffas ute bland folk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Träffas ute bland folk?

jo de blir väl det men det kanske kan hända nåt ändå.. jag vet inte :S


   
SvaraCitera

DMITRI:

jo de blir väl det men det kanske kan hända nåt ändå.. jag vet inte :S

är ni bara vid andra människor så borde det vara rätt lugnt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du the new marfus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Är du the new marfus?

det skulle jag inte vilja påstå[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

det skulle jag inte vilja påstå[sad]

[sad]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera