Aviseringar
Rensa alla

Sjukt jobbig svartsjuka...


KKNDx:

du framstod mer som en militantfeminist

Och på vilket sätt gjorde jag det?
Du framstod på det sättet som jag skrev innan, men ditt
fjollsnack.


   
SvaraCitera

Detta låter precis som jag.


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Hänger svartsjukan ihop med hur du känner dig i övrigt? Typ om du är på bra humör så tar du inte åt dig, om du är lite hängig så känns det jättejobbigt om han nämner sitt ex osv?

Förut har det typ varit så att jag jättelätt blev svartsjuk och om jag var jätteglad så kunde jag deppa ihop om jag blev svartsjuk.. men nu när det blivit vår (wiiie) och efter att jag skrivit här, och tagit tag i mig själv, så är jag inte alls lika svartsjuk, och det är så enormt skönt. Mår faktiskt mycket bättre nu än för en vecka sen. Det är underbart. [love]


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

SUKOF:

Detta låter precis som jag.

Kram!


   
SvaraCitera

ziiesh:

Ibland kan vi inte ens ha ett normalt jävla samtal utan att jag deppar ihop. Jag hatar det för jag älskar honom.

Är du i klimakteriet? Det finns bra medicin för det :p


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

Xlammer:

Är du i klimakteriet?

nej, inte än på 40 år iaf 😛


   
SvaraCitera

ziiesh:

Kram!

[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

KKNDx:

Kontrollfreak.
Du är som alla andra tjejer, totalt cp MEN du har faktiskt kommit till insikt att du är korkad, och det är bra!

Ursäkta, men jag är tjej och jag är inte svartsjuk alls . Är jag onormal enligt dig då ?


   
SvaraCitera

Jag tycker att svartsjuka är gulligt! Och grymt jobbigt...


   
SvaraCitera

ziiesh:

nej, inte än på 40 år iaf 😛

Har hört att klimakterien kmr tidigt iår :p (skojjar bara)

Har du oehört långvariga PMS besvär som varar i princip 1 månad i sträck? Det kan vara lösningen... :\


   
SvaraCitera

ziiesh:

Mår faktiskt mycket bättre nu än för en vecka sen. Det är underbart.

Vad skönt att höra! Hoppas det håller i sig, vår och sommar brukar ju lätta upp humöret avsevärt [smile]

Bli bara inte besviken på dig själv om du av en händelse skulle bli svartsjuk någon gång igen, det är ju ingenting du väljer att bli och det är viktigt att komma ihåg.


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

Xlammer:

Har hört att klimakterien kmr tidigt iår :p

HAHA ^^

Xlammer:

Har du oehört långvariga PMS besvär som varar i princip 1 månad i sträck? Det kan vara lösningen... :\

Började med piller i höstas och sen dess har det varit typ massa jobbigt och blä, men det är mkt bättre nu, kan nog ha att göra med att våren kommer och att pillerna börjar stadga sig 🙂 har börjat märka hur mina pms-dagar är nu med piller, och det är lite deppigare, men nu är det sjukt mkt bättre 🙂


   
SvaraCitera

Randyy:

Är jag onormal enligt dig då

nej du är inte normal enligt mig eftersom du är quinna.


   
SvaraCitera

ziiesh:

Började med piller i höstas och sen dess har det varit typ massa jobbigt och blä, men det är mkt bättre nu, kan nog ha att göra med att våren kommer och att pillerna börjar stadga sig 🙂 har börjat märka hur mina pms-dagar är nu med piller, och det är lite deppigare, men nu är det sjukt mkt bättre 🙂

Tror inte att LSD funkar faktiskt.. Ecstasy e bättre tror jag... Eller va menar du för piller?


   
SvaraCitera

KKNDx:

nej du är inte normal enligt mig eftersom du är quinna.

[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera