Aviseringar
Rensa alla

Sjukt jobbigt kyss-problem


Ämnesstartare

[cry]Detta är stört jobbigt att skriva, men detta extremt löjliga problemet blivit en depression. Jag hatar att skriva om det men är ändå skönt att får skriva ut, och hey, internet är ju så underbart anonymt?

Jag är urusel på att kyssas. Sämst. Alltså, vissa kan vara tråkiga eller dåliga. Men jag är avskyvärd, utan överdrifter! I min förra relation kysstes vi väldigt sällan, typ bara kramades när vi träffades för att det blev en så olustig stämning. Var helt sjukt att vi aldrig gjorde det när vi möttes när vi skulle träffas, men jag antar att vi gillade varandra tillräckligt mycket.

Nu har jag träffat en ny tjej som jag är galen i. När vi skulle ta adjö var det dags och jag sabbade allting, blev jättekonstig stämning och allting.

Jag kan inte förstå hur det kan vara så svårt, men jag förstår inte heller hur man verkligen gör det bra! För henne känns det väl behagligare att kyssa en betongvägg.

Nu ser jag att detta egentligen lilla problem är fett allvarligt och har börjat bli deprimerad över det för jag vill verkligen fortsätta träffa henne.

Någon annan som haft samma problem med lyckats? Det är ju inte direkt lätt heller att låna hem en tjej och öva på att bli bra på att kyssas. Eller fråga henne liksom.

Jag döööööööööööör!!!


   
Citera
Åtta

Men... Jag fattar inte. Vad är det du gör? [tard]


   
SvaraCitera

[confused][tard]


   
SvaraCitera

Slappna av och kör inte in en stel tunga i munnen på henne som om du försökte kväva henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsanhoppsan23:

För henne känns det väl behagligare att kyssa en betongvägg

[love]

Jag kan tro att du blir för nervös o du vet inte vad du ska göra..Har hört att man kan öva med kuddar [y]

Fast jag tycker att du ska börja typ inbilda dig hur man kysser bäst, så kommer du ge allt du har.Då kommer du inte ha såna tankar [smile]


   
SvaraCitera

Gillar att kyssas [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Gillar att kyssas [blush]

vem gör inte ? [rolleyes] [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, tack gansterara! Är lite pepp-talk jag behöver.

Jag tror det är en hel del nervositet. När vi stod på stationen bultade hjärtat fort som fan för jag visste vad som komma skall.[rolleyes]

Det blandat med uselhet. Jag jag vet inte heller vad jag gör och hur det kan vara så svårt, vill få till den där riktiga film-kyssen[cool] men får inte ge upp iaf


   
SvaraCitera

Tja, vet väl inte vilka tips jag ska ge, har ju inte så stor erfarenhet av att kyssas själv [shake]
Men du måste lära dej krypa innan du kan gå [y] Bli bra på att pussas först, tungan är mest där som en twist liksom, den kan du ta sen [blush] Pussar är söta :> (är ej bög)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsanhoppsan23:

Jag tror det är en hel del nervositet. När vi stod på stationen bultade hjärtat fort som fan för jag visste vad som komma skall. [rolleyes]

tecken på nervösitet [smile] hjärnan har inte upplevt detta händelse innan o då vet inte hur vad den ska göra med kroppen [crazy]

hejsanhoppsan23:

men får inte ge upp iaf

[y] [smile]
Bara kämpa på [smile] så kommer de löna sig [wink]


   
SvaraCitera

Skippa tungan, om du nu använder den. Pussas bara. Förstår inte hur man kan faila [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/dalig-kyssteknik-tar-dod-pa-forhallande_655969...

[cheers]

Inte Gugge:

Haha klart jag inte håller på med den. Skulle aldrig få för mig att göra heller. Vill bara kunna ge en normal kyss.

Aja, på torsdag gäller det nästa gång! Kudden ska få bli mitt offer. Vad sjukt detta kommer se ut. [chocked]


   
SvaraCitera

Du blir bättre med tiden. Hoppas kvinnan är vettig och har tålamod.


   
SvaraCitera

isola:

Slappna av och kör inte in en stel tunga i munnen på henne som om du försökte kväva henne.

eller i halsen typ,

ta det bara lugnt 🙂 varför känner du att du är så dålig? nån som sagt det eller varför känner du så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

varför känner du att du är så dålig? nån som sagt det eller varför känner du så?

Som sagt, och det säger jag inte för att jag har dåligt självförtroende, jag vet att det är usel för jag känner det. Det blir bara ett torrt ljudlöst smack som inte känns något och jag känner (läs vet) att det blir helt fel.

Ja, har funderat och nästa gång blir det att slappna av. Önska mig lycka till[cute]


   
SvaraCitera