Aviseringar
Rensa alla

Sjukt jobbigt kyss-problem


hejsanhoppsan23:

Önska mig lycka till

Lycka till [y] det kmr nog gå bra 🙂


   
SvaraCitera

Åtta:

Men... Jag fattar inte. Vad är det du gör? [tard]


   
SvaraCitera

Jag övade med en kille i min skola. Det blev riktigt bra till slut, och vi slutade när det var som allra bäst. Så klart.

Innan så var det katastrof. Och det berodde nog på att jag tänkte för mycket på hur man gjorde och sån skit. Kanske samma grej för dig, att du tänker på tok för mycket - och så blir det bara stelt och illa? Usch och fy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch låter samma som mig. :/

önskar jag också kunde öva med någon. haha.

men iaf, ja jag ska se om det kan vara det som är en bidragande faktor. Nästa gång ska jag kyssa på och inte bry mig, för det kvittar ju om det går skit eller inte, hellre försöka.

Får rapportera hur det gick nästa gång haha. tack för stödet det uppskattas kan jag lugnt säga. trodde jag skulle få massa elaka kommentarer.[crazy]


   
SvaraCitera

Satsa på att bara leka med läpparna. Skippa tungan ett tag tills du fått lite mer grepp.
Suga på andras läppar är otroligt mysigt. [cute]


   
SvaraCitera

Man behöver ju inte kyssa folk, det är ganska ohygieniskt, snuskigt och dumt ändå. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Man behöver ju inte kyssa folk, det är ganska ohygieniskt, snuskigt och dumt ändå. 🙁

[surprised][surprised][surprised][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Man behöver ju inte kyssa folk, det är ganska ohygieniskt, snuskigt och dumt ändå. 🙁

Dold text: Men du har ju inte ens gjort det [rolleyes]


   
SvaraCitera

blir nog bäst om du bara slappnar av, ta det lite försiktigt i början och inte kör på som värsta elvispen:P
hur är din teknik om du nu har någon? hur gör du? och vad är det du gör fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

hur är din teknik om du nu har någon? hur gör du? och vad är det du gör fel?

haha, "om du nu har någon", precis - obefintligt antar jag. Tänker inte att jag ska göra det på ett speciellt sätt. alla här verkar tro att jag är en sådan som ska vara värstingen och råhångla och slaska käft, är bara en normal kyss vi pratar om som går käpprätt åt skogen. tro det eller ej. och som jag skrev så känns det knappt något, låter ingenting och får inte till "knixet" så det känns som det är lite teknik inblandat. ja om jag visste vad jag gör fel. 😛


   
SvaraCitera

hejsanhoppsan23:

så det känns som det är lite teknik inblandat. ja om jag visste vad jag gör fel. 😛

Träna dig på en kompis så länge.


   
SvaraCitera

hejsanhoppsan23:

film-kyssen

tips till dig: Pussa bara. Träna pussa på egna kroppsdelar, typ hand, arm, whatever. Då känner du känslan, kan exprimentera med spända/avslappnade läppar osv. Lycka till och ge inte upp! Alla kan, när man kommit över sin nervösa tröskel 🙂


   
SvaraCitera
Kitten

Se och lär:


   
SvaraCitera

stereo total:

Men du har ju inte ens gjort det [rolleyes]

Nej, och skulle aldrig göra det, vår biologilärare berättade hur otroligt ohygieniskt och äckligt det är. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vem har en kompis som man bara kan: "hej, jag är sjujk dålig på att kyssas, ska vi träffas och öva?"

haha, rådiggar videon alltså.


   
SvaraCitera