Aviseringar
Rensa alla

Sjukt kåt på min kvinnliga lärare!


Ämnesstartare

Hallåååj medlemmar!

Har ett litet dilemma här.. min lärare är gudomligt het, asså här snackar vi gudinna i ca 40års åldern, och jag skulle så gärna vilja ligga med henne ;O

Snackar inte mycket med henne på lektionerna, arbetar på med det som ska göras...Hur? HUR? Ska jag kunna få till det?

Det är ungefär 2veckor kvar tills sommarlovet, så jag tänkte vänta tills de är bara några få dagar kvar.. Blir ju extremt pinsamt annars 😛

Lite fakta som kanske kan betyda något.. Frågade efter hjälp en gång, då kom och la sina händer på mina axlar och strök i ca 2sekunder.. Har även haft fått lite kåta blickar

Vet inte direkt hur man ska tolka det som hon har gjort, hon kanske vill något? men vet inte om jag vill.. Samma sak med mig, jag vill, men vet inte om hon vill!

TIPS! 2 veckor kvar, vad är den ultimata strategin till att få till det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Lägg dig naken på katedern med en rosett runt k*ken[y] Går ej att misstolkas.


   
SvaraCitera
time
 time

katpalarare:

Har även haft fått lite kåta blickar

Jag tror tyvärr att du är en överupphetsad hormonstinn tonårspojke som förläst dig på sexnoveller. Det är få lärare som vill riskera hela sin karriär och yrkesrespekt för ett dåligt ligg. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag tror tyvärr att du är en överupphetsad hormonstinn tonårspojke som förläst dig på sexnoveller. Det är få lärare som vill riskera hela sin karriär och yrkesrespekt för ett dåligt ligg. [y]

Sista året, så vi går skilda vägar efter dessa två veckor


   
SvaraCitera
time
 time

katpalarare:

Sista året, så vi går skilda vägar efter dessa två veckor

Det innebär inte att hon riskerar sin karriär mindre. [zzz] Om det nu är så akut att få ligga med henne får du väl göra som alla andra och säga det till henne och inte bara gå efter "kåta blickar".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta till ni slutat? Då är du inte hennes elev längre och då är det väl lugnt för henne?


   
SvaraCitera

sorry men hon vill nog ej ha dig


   
SvaraCitera