Aviseringar
Rensa alla

ska äntligen få flytta ifrån denna hemska plats!!!!!!


Ämnesstartare

Lounge fact:

aha säkra kort då med den gamla elevhemsvännenGOOOOD FOR JOOOOOOO good luck

ah, thnx!!![party]

Nintendo:

Han kommer från Afrika va?

ja[blush] han är från ghana, men hans storebror är också därifrån och han är normal!!!!!!!!![crazy] har bott med hans bror i typ ett halvår och med hnm typ 2 månader.

dazed_and_confused:

knappast, vem vet bäst, du eller jag liksom?

jag som känner hnm![no-no]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag som känner hnm![no-no]

trams [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

trams

[surprised][surprised]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

*han stöter på mig och förstår ej att jag ej är intresserad/tycker han är snorjobbig (el, tror han kanske förstått det nu efter några månader)

hade också en sådan granne, han var också afrikan

fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaan vad jobbig han var

plingade på typ jämt, med öl n shit, jag dissade han varenda gång men han gav aldrig ALDRIG upp


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[surprised][surprised]

Man måste kunna se det vackra i livet kvinna, du kanske är för pryd och hygienbesatt. Så är det nog.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

jo, typiskt människor nuförtiden, folk kan inte uppskatta ett original när dom ser ett, kenta hade aldrig kunnat slagit igenom idag liksom

"Orginal" är vad folk kallar idioter som de råkar tycka om.


   
SvaraCitera

mediakatt:

"Orginal" är vad folk kallar idioter som de råkar tycka om.

Ja möjligtvis men "original" är något helt annat.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

på mina handdukar, så mina handdukar är ALLTID fuktiga i badrummet/luktar illa ibland

Lol'd, och spydde lite i munnen. Men fan vad bra då, gz!

Blivande_japan:

+ ska flytta ifrån sveriges tattigaste köpcentrum som t om saknar ätlig mat

Vart bodde du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

plingade på typ jämt, med öl n shit, jag dissade han varenda gång men han gav aldrig ALDRIG upp

båda bröderna har frågat mig om allt möjligt, nyår, fester, gå på middag osv, osv... fast tkr ändå den ena brodern är ok eftersom han ändå beter sig annars.

dazed_and_confused:

Man måste kunna se det vackra i livet kvinna, du kanske är för pryd och hygienbesatt. Så är det nog.

gillar sömn för mycket också![sad]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Man måste kunna se det vackra i livet kvinna, du kanske är för pryd och hygienbesatt. Så är det nog.

Nu tar du misste O.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Lol'd, och spydde lite i munnen. Men fan vad bra då, gz!

mmhmmm[sad] ah! thnx!

honolulu:

Vart bodde du?

bor mellan hallonbergen och rissne, var hallonbergen jag pratade om. håller mig borta från rissne, hittar ej hem därifrån och typ inga bussar går, så är det gäng där osv


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

gillar sömn för mycket också![sad]

Bortskämda västerlänning, i Kina sover man 8 minuter per dygn och står vid fabriksmaskinerna resten av dagen. Vår civilisation är körd.


   
SvaraCitera

kommer sakna att bo med dig, tycker vi hade det awesome och att det kanske hade kunnat blivit något mellan oss[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

kommer sakna att bo med dig, tycker vi hade det awesome och att det kanske hade kunnat blivit något mellan oss

[bigsmile][love][love]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

bor mellan hallonbergen och rissne, var hallonbergen jag pratade om. håller mig borta från rissne, hittar ej hem därifrån och typ inga bussar går, så är det gäng där osv

Isch, okej. Det var iaf en aning närmare kth I guess, haninge är en bit. Menmen jag bor också i förorten, tar mig en timme att åka till univ och min rygg har börjat dö lite efter 1 termin, skulle fan inte pallat 4-5 år. Ska bli skönt med flytt, som längst tar det 30 minuter, som kortast kanske 10, med buss [smile] (låter som att jag försöker bring you down now, lol, men så är icke fallet)


   
SvaraCitera