Aviseringar
Rensa alla

Ska aldrig mer tänka på miljön


Ämnesstartare

Åååh! Skulle bära två stora papperskassar med tidningar och gamla räkningar och reklam och grejer till pappersinsamlingen några hundra meter härifrån (för att jag är så jävla miljömedveten).

Klart som fan botten brister på båda kassarna halvvägs dit. Stod på gatan med ett stort jävla berg av reklam, tele2-räkningar, gamla ciggpaket och kvitton. Såg ut som en idiot medan jag samlade ihop allt i famnen och bar vidare. [cry]

Aldrig mer. [n] Ska fan börja bränna skiten på balkongen.


   
Citera
Ämnesstartare

Ahahahaha. [bigsmile] Ägd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nädå alla tyckte säkert att du var en duktig pojke som samlade upp allt! Var stolt och glad [no-no]


   
SvaraCitera

hatar när det händer en själv. men roligt när det hände andra[badgrin][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också upplevt detta obehagliga ljud av att det plötsligt rasslar till på marken. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cigg=miljömedvetet[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget namn:

cigg=miljömedvetet

För att inte tala om att jag efter två år fortfarande inte pallat sätta upp en Ingen Reklam Tack-skylt på dörren. [zzz]

Rödingajäveln:

Ahahahaha. Ägd.

[cry]

isola:

Nädå alla tyckte säkert att du var en duktig pojke som samlade upp allt! Var stolt och glad

Tack Isola. [love]

Pickaboo:

Har också upplevt detta obehagliga ljud av att det plötsligt rasslar till på marken.

Du och jag Pickaboo, du och jag. [sad]


   
SvaraCitera

Hahah fan vad lyckat, vet själv hur snopet det är [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

där jag arbetade förut eldade vi allt mycket effektivt och billigt var det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Ahahahaha

Rödingajäveln:

Ahahahaha

Rödingajäveln:

Ahahahaha


   
SvaraCitera

respons:

Du och jag Pickaboo, du och jag.

Åh vad jag skulle se den porrfilmen <3

respons:

Aldrig mer. Ska fan börja bränna skiten på balkongen.

Orka bränna, häv det över räcket bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Åh vad jag skulle se den porrfilmen <3

Haha, Hampie! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du MÅSTE tänka på miljön. Tänk om alla skulle vara miljöbovar, vad hemsk världen skulle se ut då. För att säkerställa att en sådan incident inte upprepas så kör med dubbla kassar, så ramlar inte alltihop ut på gatan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänt mig lite av och till, dock med kompost. Skrapa möglig böngryta från asfalten </3


   
SvaraCitera